افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

آموزش پینترست و 0 تا 100 افزایش ترافیک فروش با پینترست

اگر هنوز فکر می کنید فیس بوک و توییتر همه و همه ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند ، حتما آموزش پینترست را بخوانید.

 

پینترست جزو شبکه های اجتماعی پر بازدید هست که باعث افزایش برندینگ و تصاویر محصولات و خدمات شما در اینترنت می شود. همچنین لینک های پینترست برای سئو سایت شما نیز بسیار موثر هست. برای افزایش فروش اینترنتی خود از طریق پینترست با امین فرهادی در تماس باشید.

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

به بهترین دوست جدید کسب و کار خود سلام دهید: حساب های تجاری پینترست .

هشتاد درصد از پین های پینترست تکرار هستند ، به این معنی که این پلتفرمی است که برای محتوای قابل اشتراک گذاری ارزش قائل است. طول عمر متوسط ​​یک پین سه ماه است که بسیار بیشتر از فیس بوک است که به طور متوسط ​​پنج تا شش ساعت است ، و توییتر که به طور میانگین بین 15-20 دقیقه …

از زمانی که فیس بوک اینستاگرام را خریداری کرد ، پینترست به عنوان بلیط داغ برای بازاریابی تجاری تبدیل شد.

آن هم به دلایل خوبی اگر افزایش 30 درصدی حساب های Pinterest در سال گذشته نشان دهنده این نباشد که تجارت شما باید به بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه بپیوندد ، نمی دانم چه چیزی می تواند باشد.

گذشته از تغذیه وسواسی با تعطیلات سرنوشتی عجیب و غریب و غذاهای لذیذ ، قدرت واقعی Pinterest ویژگیهای یکپارچه حسابهای تجاری آن است. با حساب های Pinterest for Business به کسب و کارها بپیوندید ، و ویژگی های بازاریابی اضافی دریافت خواهید کرد تا نام تجاری خود را در یکی از سریعترین رشد و پلتفرم های رسانه های اجتماعی بسیار محبوب معرفی کنید.

 

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

 

 

مزایای حساب های تجاری پینترست

اگر قبلاً حساب کاربری ندارید یا حساب شما شخصی است ، باید از یک حساب رسمی Pinterest for Business ثبت نام کنید تا از پتانسیل کامل بازاریابی پینترست استفاده کنید. با حساب تجاری خود ، موارد زیر را دریافت می کنید:

آنها شرایط مختلف خدمات را ارائه می دهند
شرایط خدمات برای یک تجارت کمی متفاوت است ، بنابراین حتماً آنها را بخوانید. تفاوت از این واقعیت ناشی می شود که شما از حساب تجاری استفاده می کنید.

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

 

شما به Pinterest Analytics دسترسی پیدا می کنید
Pinterest Analytics یکی از جدیدترین و عالی ترین ویژگی های حساب Pinterest for Business است. وقتی حساب خود را تأیید می کنید ، به اطلاعات مهم ردیابی دسترسی پیدا می کنید. شما قادر خواهید بود ببینید کدام استراتژی ها و محتوا کار می کنند تا بتوانید دائماً بازاریابی خود را بهبود بخشید.

پین های غنی با اطلاعات بیشتری نسبت به پین ​​های متوسط ​​بارگذاری شده اند
پنج نوع مختلف از پین های غنی وجود دارد که همگی از اطلاعات بیشتری نسبت به پین ​​متوسط ​​شما برای قدرت فروش جدی برخوردار هستند. آنها شامل قیمت واقعی و به روزرسانی سهام ، پیوندهای مستقیم به سایت شما و مکانهای نقشه تعاملی هستند. بعداً جزئیات بیشتری در مورد استراتژی Rich Pin ارائه خواهد شد.

دسترسی به ابزارها و ویژگی های آینده پینترست

پینترست وعده داده است که در آینده ابزارهای جدیدی را منحصراً به حساب های تجاری ارائه می دهد. در حال حاضر ، این شامل پین های قابل خرید برای تجارت الکترونیکی ، پین های تبلیغاتی ، دکمه Pin It و Widget Builder است. با افزودن ابزارهای جدید ، می توانید با پیوستن به خبرنامه Pinterest به روز شوید.

تنظیمات مختلف پینترست
شما باید از نام تجاری خود به جای فرمول معمولی نام + نام خانوادگی استفاده کنید. این بدان معناست که حساب پینترست شما دارای پیوند خودکار به حساب Facebook شما نخواهد بود ، بنابراین باید یک برگه Facebook را به صفحه اصلی Pinterest خود اضافه کنید.

نحوه ایجاد پین های محبوب از حساب تجاری Pinterest شما
اگر پین های شما به درستی اجرا شوند ، می توانند برای مشاغل شما جذابیت ایجاد کنند.

Pinterest توسط Social Media Examiner به عنوان یک موتور جستجوی بصری توصیف شده است. درست مانند زمانی که در حال نوشتن مقالات وبلاگ خود یا ارسال پست در حساب تجاری اینستاگرام خود هستید ، می خواهید محتوای شما قابل جستجو باشد.

 

آموزش پینترست و اداب استفاده

1. ایجاد پین در محبوب ترین دسته ها
اگر می دانید که محبوب ترین دسته های Pinterest کدامند ، پس بهتر می توانید بفهمید که کدام تخته ها برای تجارت شما کار می کنند.

اکثر کاربران پینترست ، 71.1 درصد دقیقاً زن هستند. کاربران مرد تنها 14.9 درصد از مخاطبان را تشکیل می دهند. پست های Pinterest طبقه بندی می شوند ، بنابراین اگر کسب و کار شما هیچ ارتباطی با صنایع دستی ندارد ، تخته ای اختصاص به هنر چسب زنی نداشته باشید. مناسب ترین موارد محبوب را انتخاب کنید!

2. از تصاویری که کار می کنند استفاده کنید
یک بررسی سریع از Pinterest و مشخص است که یک سایت چقدر بصری است. با تأکید بر تأثیر بصری ، تصاویر شما سنگ بنای هر پینی است که به اشتراک می گذارید.

چه چیزی پین های برتر Pinterest را بسیار محبوب می کند؟

بهترین شیوه ها برای حساب های pinterest تجاری
3. از Optimal Pin Size استفاده کنید
همه پین ​​ها دارای عرض یکسان و طول نامحدود هستند. اندازه مناسب برای عکاسی 736 × 1102 پیکسل برای یک پین معمولی است. نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. قالب Canva’s Pinterest در این اندازه است و اندازه تصاویر شما را بسیار ساده تر می کند.

4. از Instructographics استفاده کنید
گاهی اوقات خوب است که از تخصیص طول بیشتر استفاده کنید. اصطلاح “دستورالعمل” توسط Pinterest ابداع شد و نام دیگری برای اینفوگرافیک است. اینها به دلیل DIY ، نحوه استفاده از طبیعت ، که می دانیم در Pinterest محبوب است ، محبوب هستند.

اینفوگرافیک آموزشی در یک حساب pinterest تجاری
نحوه مشاهده و اشتراک گذاری پین ها: بهینه سازی پین ها
ایجاد یک پین فوق العاده یک چیز است ، اما مشاهده و به اشتراک گذاری آن یک بازی کاملاً دیگر است. اگر برای تعامل بهینه سازی نکنید ، هیچ کس پین شما را پیدا نخواهد کرد.

بهترین زمان پینترست را برای پین کردن بدانید
بهترین زمان ها

برای پین کردن به عادات مخاطب مورد نظر شما بستگی دارد ، بنابراین همیشه باید زمان ارسال بهینه خاص خود را آزمایش کنید. به طور متوسط ​​، بهترین زمان برای ارسال ساعت 2 بعد از ظهر – 4 بعد از ظهر EST و 8 بعد از ظهر – 1 بعد از ظهر EST است. و ، توسط HubSpot می گوید صبح شنبه بهترین زمان برای ارسال است.

پین کردن مطالب از سایت های خود را آسان کنید
از طریق پینترست مستقیماً یک دکمه Pin It معلق را به هر تصویری در سایت ها یا برنامه تلفن خود اضافه کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، افزونه دکمه Pinterest Pin It Hover وجود دارد.

این دکمه های ساده برای ادغام باعث می شود بازدیدکنندگان سایت شما یا حساب Pinterest شما را بررسی کنند یا در واقع محتوای سایت شما را در حساب های خود پین کنند. اگر این دکمه ها را ندارید ، احتمال کمی وجود دارد که سایت شما هیچ گونه تعاملی با حساب Pinterest شما نداشته باشد.

ویجت pinterest برای بازاریابی و رشد نام تجاری – برای حساب های pinterest تجاری
با سایر بسترهای رسانه اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید
وقتی می خواهید یک حساب کاربری جدید در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید ، نیازی به شروع مجدد با دنبال کنندگان ندارید. اتصال حساب های Instagram ، Youtube و Etsy به Pinterest for Business بسیار آسان است.

این به شما کمک می کند تا با دنبال کردن مواردی که قبلاً در سیستم عامل های دیگر دارید ، تعداد بیشتری دنبال کننده داشته باشید. همچنین به پخش محتوای شما در سراسر سیستم عامل ها کمک می کند تا چشم های بیشتری آن را ببینند. دکمه های مربوطه را به حساب Pinterest شما اضافه می کند.

 

 

برای اتصال حساب های رسانه های اجتماعی خود:

در منوی کشویی به “تنظیمات” خود بروید
به بخش “ادعا” بروید
با زدن دکمه “ادعا” حساب های خود را متصل کنید
اتصال حساب ها به pinterest
پین ها را در خبرنامه خود به اشتراک بگذارید
با فرستادن مستقیم پین ها به آنها ، مردم را وادار به پیدا کردن پین های خود کنید! خبرنامه شما مکانی عالی برای قرار دادن چند پین جدید و مشترکین مستقیم به حساب Pinterest شما است. این را امتحان کن:

“محبوب ترین پین های ما از این هفته. برای کسب اطلاعات بیشتر به Pinterest ما سر بزنید! ”

 

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

SEO برای Pinterest

آموزش سئو پینترست

شما باید از برخی از استراتژی های SEO استفاده کنید تا پین های خود را توسط چشم مخاطبان مورد نظر خود کشف کنید. نگران نباشید ، بهینه سازی پین های شما در رابطه با جستجوهای Pinterest زیاد طول نمی کشد. کافی است این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: کلمات کلیدی تحقیق کنید. ابزاری مانند Google AdWords Keyword Planner را امتحان کنید تا کلمات کلیدی محبوب مربوط به کسب و کار و پین های خود را بیابید.
مرحله 2: کلمات کلیدی/کلمات کلیدی خود را به عنوان پین خود اضافه کنید.
مرحله 3: کلمات کلیدی/کلمات کلیدی خود را به توضیحات پین خود اضافه کنید.
مرحله 4: کلمه کلیدی/کلمات کلیدی خود را به نام فایل های تصویر پین خود اضافه کنید.
مانند هر سئوی دیگری که استفاده می کنید ، مطمئن شوید که بیش از حد “کلمه کلیدی” به نظر نمی رسد. بیش از حد دیوانه نشوید و مانند یک ربات سه کلمه کلیدی به عنوان و توضیحات خود اضافه کنید. به سادگی با افزودن یک کلمه کلیدی قوی در زمینه مناسب ، انسان را بهینه کنید و همچنان به نظر برسید.

از Call-to-Pin استفاده کنید
به همان روشی که از یک فراخوان برای اقدام در کپی آگهی خود استفاده می کنید ، تماس با پین میزان تعامل پین های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در توضیحات پین خود ، کمی موارد زیر را اضافه کنید:

“دوباره به صفحه الهام بخش خود بسازید.”

برای ایجاد روابط و جذب پیروان جدید مشارکت کنید
اکنون که می دانید چه نوع پین هایی محبوب هستند و چگونه می توانید پین های خود را ببینید ، گام بعدی در بازاریابی Pinterest این است که از پین های خود برای ایجاد روابط با پیروان و تأثیرگذاران استفاده کنید که باعث افزایش دسترسی شما می شود.

همانطور که همه می دانیم ، دسترسی بیشتر = موفقیت بیشتر.

دانستن اینکه کاربران هنگام دنبال کردن حساب های دیگر به دنبال چه چیزی هستند ، به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که می خواهند به آنها ارائه دهید و به نوبه خود ، طرفداران خود را افزایش دهید. کمی ذهن خوانی هرگز به کسی آسیب نمی رساند.

مطالعه Pinterest دانشگاه مینه سوتا نشان داد که سه عامل اصلی که کاربران Pinterest در فرایند تصمیم گیری که باید رعایت کنم یا نکنم در نظر می گیرند عبارتند از:

چند حساب را دنبال می کنید/دنبال می کنید
چند پین دارید
چند تخته دارید
pinterest انگیزه کاربر
برای اینکه در کنار این عوامل قرار بگیرید و روابط خود را برای افزایش دسترسی خود ایجاد کنید ، باید:

ارسال مکرر
برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر Pinterest ، باید هر روز بین 5-30 پین جدید ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که شما فقط محتوای دیگران را بازنویسی نمی کنید ، بلکه پین ​​های منحصر به فرد خود را با محتوای خود سنجاق می کنید.

هشدار! از اشتباه اصلی Pinterest اجتناب کنید: در 30 دقیقه همه 30 پین جدید را پین نکنید. سنجاق خود را در طول روز پخش کنید.

نکته! می توانید پین ها را با یک حساب تجاری برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی پین ها با یک حساب تجاری pinterest

با پیروان درگیر شوید ، به نظرات پاسخ دهید
همانطور که به توییت ها ، پست های فیس بوک و نظرات اینستاگرام پاسخ می دهید ، مستقیماً با پاسخ دادن به سوالات پیروان خود و پاسخ دادن به نظرات آنها ، در ارتباط باشید. فراتر بروید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید و از نام آنها استفاده کنید تا خدمات مشتری شما را به سطح بعدی برساند.

پین های دنبال کننده خود را کامنت کنید
نامزدی یک خیابان دو طرفه است. شما همچنین باید با هیئت های دنبال کننده خود تماس بگیرید. نظرات خود را روی سنجاق های خود بگذارید تا کمی احساس عشق کنند. پیروان آنها نیز مارک شما را خواهند دید!

دنبال کنید و با هیئت های محبوب مشارکت کنید
بهترین راه برای مشاهده یک استراتژی موفق پینترست ، پیروی و تعامل با هیئت های محبوب است. خیلی چیزها را می توانید یاد بگیرید

 

اگر در مورد این پین های محبوب اظهار نظر می کنید ، نام تجاری شما توسط تعداد زیادی از افرادی که آن تابلوها را دنبال می کنند ، دیده می شود.

نکته! ایده خوبی است که هیئت های محبوب را دنبال کنید زیرا مربوط به صنعت و کسب و کار شما هستند و در مقابل “فقط به دلیل” محبوب ترین آنها هستند. اگر کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه هیچ ارتباطی با مد عروسی ندارد ، می توانید به خودتان لطف کنید و تخته هایی را دنبال کنید که طرفداران بیشتری به شما دارند. اینها افرادی هستند که به هر حال می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

از دیگران دعوت کنید تا با تخته باز روی تخته های شما پین کنند
همکاران خود را به هیئت مدیره Pinterest خود اضافه کنید
یکی دیگر از ویژگی های جالب هیئت مدیره برای بازاریابی ، Open Board است که به کاربران امکان می دهد پین های خود را به اشتراک بگذارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با افزودن نام یا ایمیل آنها به آنها دسترسی پین کنید. شما ، به عنوان خالق ، البته دارای حق وتو کامل هستید و مشارکت کنندگان شما قادر به تغییر نام یا توضیحات هیئت مدیره نیستند.

این ویژگی برای بازاریابی عالی است زیرا جامعه خود را به شیوه ای شخصی درگیر می کنید.

اگر می توانید از متخصصان و رهبران صنعت برای مشارکت در هیئت مدیره خود استفاده کنید ، پیروان خود را دعوت کنید و امتیازات بزرگ براونی دریافت کنید!

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

جستجوی حساب ها در pinterest

چگونه می توان نام تجاری خود را با موفقیت تبلیغ کرد: استراتژی های حساب Pinterest تجاری
پین های غنی را ادغام کنید
دوستان من ، می خواهم شما را با Rich Pins آشنا کنم. به من اعتماد کنید ، آنها نام خود را به دست آورده اند. شما مارک های بزرگی مانند Target و Wal-Mart را خواهید دید که از Rich Pins استفاده می کنند ، و شما نیز باید چنین کنید!

من تضمین نمی کنم که شما فقط با چند پین غنی در یک توده بنیامین بچرخید ، اما دلیلی وجود دارد که آنها را “پین های غنی” می نامند. آنها مملو از اطلاعات ارزشمند و ایجاد کننده ترافیک هستند. و در حال حاضر ، آنها بهترین استراتژی مستقیم برای افزایش فروش شما در حوزه Pinterest هستند.

پین های غنی دارای 3 طعم مختلف هستند: دستور ، مقاله و محصول ، همه به طور کامل دارای مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند هستند که باعث افزایش تعامل شما و بازدید مستقیم از سایت شما می شود.

مزایای پین های غنی پینترست

وقتی برای پین های غنی درخواست می کنید ، اطلاعات زمان واقعی را به طور خودکار در پین های خود به روز می کنید و راه های بیشتری برای هدایت افراد به سایت شما دریافت می کنید زیرا سایت شما به پین ​​های غنی شما پیوند داده می شود. بدون دردسر ، بدون هیاهو. فقط هدایت می کند

این مثال ، از Urban Outfitters ، ویژگی های پین “محصول” را در محل کار نشان می دهد. شما یک پیوند رسمی به سایت فروشگاه ، و همچنین قیمت واقعی و اطلاعات موجودی سهام به روز کرده اید.

نمونه حساب pinterest کسب و کار outfitter شهری از پین محصول
پین های “مقاله” از این نظر نیز ارزشمند هستند که می توانند پست های وبلاگ شما را تبلیغ کرده و کاربران Pinterest را به وبلاگ شما هدایت کنند. پین مقاله دارای عنوان بزرگتری با نشان تجاری شما ، توضیحات و دعوت به اقدام در پایین با پیوند مستقیم به سایت اصلی شما است.

نحوه ادغام پین های غنی
برای اینکه هر یک از پین های غنی شما حتی بتواند ترافیک سایت شما را هدایت کند ، باید آنها را در خود سایت Pinterest تأیید کنید. (اگر بیشترین تخصص را در فن آوری ندارید ، احتمالاً از توسعه دهنده وب خود کمک می خواهید … شامل متا تگ ها است.) نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

به این صفحه بروید
تصمیم بگیرید که برای چه نوع پین غنی (محصول ، دستور غذا یا مقاله) می خواهید درخواست کنید
مستندات را بخوانید

n برای نوع Rich Pin
متا تگ های مناسب را به سایت خود اضافه کنید
پین های غنی خود را تأیید کرده و برای تأیید آنها اقدام کنید
اعتبار سنج پین غنی در حساب pinterest تجاری
هنگامی که پین ​​های ثروتمند شما توسط Pinterest تأیید شد ، برای مشاهده ، تکرار و هدایت به سایت شما در سراسر جهان Pinterest وجود خواهد داشت.

من به شما نمی گویم که باید در مورد استفاده از Rich Pins فکر کنید زیرا به تجارت شما کمک می کند. من به شما می گویم که اگر می خواهید در دنیای دیوانه وار بازاریابی رسانه های اجتماعی ادامه دهید ، به پین ​​های غنی نیاز دارید.

شرکت های Fortune 500 همگی از Rich Pins استفاده می کنند. از پسران بزرگ پیروی کنید و احتمال رشد جدی خواهید داشت.

مطالب خود را مخلوط کنید
قانون همه رسانه های اجتماعی این است که محتوای خود را مخلوط کنید. اگر محتوای شما ثابت باشد و از تنوع کافی برخوردار نباشد ، علاقه فالوورهای خود را از دست خواهید داد و شانس دستیابی به موارد جدید را از دست خواهید داد.

لطفاً ، هر کاری که انجام می دهید ، فقط عکس های محصول را ارسال نکنید. آیا آن مطالعه انجام شده توسط دانشگاه مینه سوتا را به خاطر دارید؟ خوب ، تنوع پین ها هشتمین عامل مهم زمانی بود که کاربران تصمیم می گرفتند که آیا یک حساب را دنبال کنند یا خیر. برخی از تابلوهای دیگر را که به دنبال کنندگان شما ارزش افزوده می دهند ، پرتاب کنید تا از فروش بیش از حد جلوگیری کنید.

 

استفاده از تابلوهای لوازم آرایشی در pinterest
همه این تخته ها به محصولات آرایشی آنها مربوط می شود. اما ، با دادن “برای من یک پیک صورتی!” ، آنها فقط نمی گویند “آرایش ما را بخرید” ، بلکه “ببینید چگونه آرایش ما می تواند به شما کمک کند.”

پیوند مستقیم به سایت خود را وارد کنید
همه پین ​​های شما به عنوان پین های غنی معنی دار نخواهند بود. (عکس ها ، رویدادها و مقاله های محصول از اطلاعات اضافی ارائه شده با پین های غنی بهره مند می شوند ، اما همه محتواهای شما از آن استفاده نمی کنند.)

همه چیز مربوط به زمینه است.

هنگامی که تصاویر را به صفحه “الهام از نام تجاری” خود می چسبانید ، نیازی به پین ​​های غنی ندارید. نقل قول های مربوط به کسب و کار شما قطعاً نیاز به پین ​​غنی ندارد.

یک قطعه اطلاعات همراه با Rich Pins وجود دارد که دیگر پین های “ساده تر” شما نیز به آن نیاز دارند: پیوند مستقیم به سایت شما.

حتی پین های الهام بخش شما نیاز به پیوند به سایت شما دارند زیرا اگر نقل قولی که سه شنبه گذشته ارسال کردید زندگی یکی از پیروان شما را تغییر دهد ، احتمالاً آنها می خواهند مارک شما را بررسی کنند. اگر پیوندی برای انتقال آنها به سایت خود دارید ، نیازی به جستجوی اطلاعات ندارند و احتمال یافتن سایت شما را افزایش می دهید.

به سادگی پیوند را در توضیحات پین خود وارد کنید ، و خوب است.

محبوب ترین تابلوهای خود را در بالا قرار دهید
با گذشت زمان ، می توانید ببینید کدام تابلوها از محبوبیت بیشتری برخوردارند و تعامل بیشتری را به دست می آورید. بهترین قدم را بگذارید و این تخته ها را به بالای صفحه خود منتقل کنید تا وقتی کاربران به صفحه شما می آیند ، بهترین مطالب شما را ببینند.

آن را فصلی و مرتبط نگه دارید
یکی دیگر از راه های تازه نگه داشتن مطالب این است که تعطیلات ، فصول و رویدادها را پشت سر هم بگذارید. مانند تابلوهای لوازم آرایشی و بهداشتی “Holiday Glam: LEAF x Benefit” ، تخته های خاص تر ، اهمیت بیشتری را به خود جلب می کنند و توجه را به خود جلب می کنند ، زیرا آنها آن محصولات را بیشتر خاص کرده و احساس فوریت ایجاد می کنند. از آن بهره ببرید!

فقط برای پست های وبلاگ یک تخته ایجاد کنید
همه آن مقاله های پین ثروتمند خود را بگیرید و آنها را در صفحه مخصوص خود سازماندهی کنید! شما می خواهید این صفحه را در بالای صفحه خود قرار دهید تا دنبال کنندگان شما اولین چیزی را ببینند. این به جذب ترافیک به سایت شما کمک می کند و پیدا کردن مطالب شما را برای کاربران آسان تر می کند زیرا همه آنها در یک صفحه آسان برای یافتن هستند. آنها از شما تشکر خواهند کرد.

موفقیت خود را دنبال کنید و استراتژی هایی را که با Pinterest Analytics کار می کنند بیاموزید
یکی از جدیدترین ویژگی های Pinterest for Business ، Pinterest Analytics فوق العاده مفید است. این ویژگی فقط برای حساب های تجاری است و به شما امکان می دهد موارد زیر را مشاهده کنید:

کدام پین ها و تابلوهای نمایه شما افراد بیشتر دوست دارند
آنچه مردم دوست دارند از وب سایت شما ذخیره کنند
مخاطبان Pinterest شما چه کسانی هستند ، از جمله جنسیت ، موقعیت مکانی و علایق دیگر
مردم هنگام پین کردن موارد شما از چه دستگاه هایی استفاده می کنند
چگونه افزودن دکمه Pin It به وب سایت شما منجر به ترافیک ارجاع از Pinterest می شود
حساب pinterest تجاری – تجزیه و تحلیل pinterest

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

چرا این آمار پینترست برای شما مهم است؟

زیرا آنها به رشد حساب شما و دسترسی شما کمک می کنند.

اطلاعات به دست آمده از Pinterest Analytics به شما نشان می دهد که کدام استراتژی ها کار می کنند و کدامیک نه. با دانستن این موضوع ، می توانید استراتژی Pinterest آینده خود را بر اساس حقایق سخت بسازید. استراتژی های م workثر ثابت می شوند زیرا آنها را ثابت کردید.

برای دسترسی به Pinterest Analytics خود ، ابتدا باید وب سایت خود را تأیید کنید.

وب سایت تأیید شده Poppytalk در pinterest
دلیل دیگری وجود دارد که تأیید حساب شما ایده خوبی است. این امر به شما در کسب قدرت و ایجاد اعتماد کمک می کند. وقتی کاربران Pinterest آن نماد کره کوچک را با یک ch می بینند

علامت گذاری در کنار وب سایت شما ، آنها می دانند که شما قانونی هستید.

با افزودن متا تگ می توانید وب سایت خود را در قسمت تنظیمات تأیید کنید. این یک نشان تأیید به شما می دهد و شما رسمی خواهید بود. در صورت عدم تأیید سایت خود ، می توانید پیوند سایت خود را در صفحه خود قرار دهید ، اما نمی توانید از Pinterest Analytics استفاده کنید.

اطلاعات مهم را که Pinterest Analytics در اختیار شما قرار می دهد از دست ندهید. حساب کاربری خودراتایید کنید!

چگونه می توان از Pinterest برای کسب و کار برای بهبود دید خود و تبلیغ برند خود استفاده کرد
من فقط اطلاعات زیادی را به سمت شما پرتاب کردم ، می دانم. احساس غرق شدن نکنید. همه جنبه های این راهنما کاملاً ضروری هستند و می توان آنها را به راحتی تجزیه کرد.

فقط برای مرور سریع…

حساب Pinterest for Business شما دارای قدرت بازاریابی کاملاً متفاوتی با حساب شخصی است. برای استفاده از این قدرت ، باید:

سایز تصاویر پینترست که عبارتند از:

روشن
ترد
کیفیت بالا
736 × 1102 پیکسل
اینفوگرافیک
در دسته بندی های محبوب

پین های خود را مشاهده کنید توسط:
سنجاق از ساعت 2 بعد از ظهر -4 بعد از ظهر EST و 8 بعد از ظهر -1 صبح EST

استفاده از کلمات کلیدی در عنوان پین ها ، توضیحات و نام فایل های تصویری
پیوند دادن به سایر بسترهای رسانه های اجتماعی شما

افزودن دکمه شناور Pin It و ویجت Pinterest به سایت های شما

ارسال پین های خود در خبرنامه

افزودن تماس به پین ​​در توضیحات پین شما

 

با پیروان و تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید تا دسترسی خود را با موارد زیر افزایش دهید:
تا 30 بار در روز سنجاق کنید
پاسخ به نظرات پیروان
نظر دادن در مورد پین های دنبال کننده
پیروی از تابلوهای محبوب و اظهار نظر
از فالوورها و اینفلوئنسرها دعوت کنید تا روی تابلوهای شما سنجاق کنند
ایجاد روابط تأثیرگذار
با استفاده از “پیدا کردن دوستان” از توییتر و فیس بوک

با موفقیت مارک خود را در پینترست تبلیغ کنید:
پین های غنی
پیوندهای مستقیم سایت در توضیحات
مطالب متنوع: فصلی و مرتبط
محبوب ترین تخته های شما در بالا
تخته ای که فقط به پست های وبلاگ شما اختصاص داده شده است
از اطلاعات Pinterest Analytics برای ایجاد یک استراتژی موفق تر در آینده استفاده کنید
اگر از استراتژی های اینجا پیروی کنید و از مشارکت خود درس بگیرید ، حساب Pinterest for Business شما به پیشرفت خود ادامه می دهد ، مخاطبان بیشتری را جذب می کند و افراد را به سایت شما هدایت می کند.

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

افزایش فروش اینترنتی بازاریابی اینترنتی کمپین تبلیغاتی

 

 

سوالات متداول در مورد حساب های پینترست تجاری

حساب تجاری در Pinterest چیست؟
حساب تجاری در Pinterest حسابی است که به کاربران دسترسی ویژه ای به ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل ، زمان بندی پین و منابع تجاری می دهد.

تفاوت بین حساب شخصی و حساب تجاری در Pinterest چیست؟
یک حساب شخصی در Pinterest فقط برای استفاده گاه به گاه است. شما می توانید پین ، تخته و تابلوهای مخفی ایجاد کنید ، اما با داشتن یک حساب تجاری ، به تجزیه و تحلیل ، زمان بندی و سایر منابع دسترسی خواهید داشت. همچنین شرایط و سیاست های متفاوتی برای رعایت آن خواهید داشت. Pinterest برای کسب و کار ساخته شده است تا به شما در مورد Pinterest خود بینش دهد تا بتوانید به طور فعال رشد کنید.

آیا حساب های تجاری در Pinterest رایگان است؟
بله ، دسترسی به Pinterest for Business رایگان است. همه می توانند برای یک حساب ثبت نام کنند یا شما می توانید یک حساب شخصی موجود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید.
چگونه پین ​​های محبوب Pinterest بسازم؟
Pinterest از پست های عمودی حمایت می کند ، بنابراین طراحی عمودی به شما کمک می کند تا سنجاق ها را فشار دهید. همچنین ، به عنوان یک بستر بصری ، تصاویر و فیلم های قوی برای شما امتیاز بزرگی است. افزودن متن به عنوان روکش هم می تواند به کاربران در مورد پست شما اطلاعاتی بدهد. مطالب آموزشی و اینفوگرافیک ها در Pinterest بسیار محبوب هستند.
حساب تجاری Pinterest برای بازاریابی و نتیجه گیری رشد نام تجاری
بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و روابط ثابت با مشتریان بسیار مهم است. Pinterest یکی از کانال هایی است که می تواند به شما در انجام همان کار برای تجارت شما کمک کند. به عنوان یک پلت فرم بصری ، برجسته است زیرا مانند یک موتور جستجوی بصری متناسب با علایق کاربر عمل می کند. با استراتژی مناسب ، Pinterest می تواند SEO شما ، ارتباط مشتریان شما را بهبود بخشد و به کسب و کار شما کمک کند طرفداران جدیدی پیدا کند.

چگونه از حساب تجاری Pinterest برای تقویت بازاریابی خود استفاده خواهید کرد؟

89 / 100