بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
اگر به شما بگویم یک کانال بازاریابی وجود دارد که از طریق آن شرکت ها سود 3800 درصدی پیدا می کنند؟ یعنی به ازای هر دلار خرج شده 38 دلار درآمد دارد.
این کانال بازاریابی جادویی ایمیل نامیده می شود. بله ، فقط ایمیل قدیمی خوب است. و این میانگین بازگشت سرمایه عادی یکی از بسیاری از آمارهای بازاریابی ایمیلی است که سالهاست صادق است.
این تصور وجود دارد که ایمیل یک زمان بندی قدیمی است ، اما با آمار مطابقت ندارد.
اگر واقعاً برای اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی بسیار کار سخت باشد ، میانگین بازده بازگشت سرمایه حتی سالیانه 1/1000 آنچه که هست نیست.
نکته اصلی پیدا کردن سرویس بازاریابی ایمیلی مناسب است. شما قادر خواهید بود ایمیل های بیشتری با کار کمتر ارسال کنید ، و مهمتر از همه ، می توانید نحوه عملکرد کمپین خود را ببینید. آنچه را که خوب کار می کند بفهمید و پیام های خود را به گونه ای تنظیم کنید که از دیگران متمایز شوند.
در زیر پنج توصیه برتر من را خواهید دید و به دنبال آن راهنمای خریدار مختصر برای پیدا کردن خدمات مناسب برای شما.
شماره 1 – بررسی تماس مداوم –
Constant Contact Review
رابط سازنده ایمیل سازگار با بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی
Constant Contact برخی از بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی را در کنار راه حل های برتر برای تجارت الکترونیک ، میزبانی رویداد ، ساخت وب سایت و بازاریابی چند کانالی ارائه می دهد.
میانگین نرخ تحویل آنها 97 است. این تنها به این دلیل امکان پذیر است که پلتفرم بالغ عملکردهای پشت صحنه قوی مانند لیست های مسدود شده ، نظارت پیشگیرانه و اشکال متعدد احراز هویت را با یک رابط کاربری بصری ترکیب می کند که به تیم ها کمک می کند پیام های موثری را ارسال کنند که باز نمی گردند.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
شما می توانید Constant Contact را خیلی سریع راه اندازی کنید و بسیاری از کارهای مرتبط با بازاریابی ایمیلی را از بین می برد.
به عنوان مثال ، توصیه های محصول را با ارسال ایمیل های قابل خرید بر اساس مواردی که مشتری در سبد خرید خود دارد ، وضعیت آب و هوا یا تمایل خریداران همفکر خودکار کنید.
تلاش برای انجام این کار بدون خدمات بازاریابی ایمیلی بسیار وقت گیر است. با تماس مداوم ، تقریباً همه می توانند این فرایند را خودکار کنند.
برخی از دلایل دیگر که میلیون ها نفر از Constant Contact استفاده می کنند عبارتند از:
ارسال ایمیل نامحدود
قالب های سفارشی و مارک دار
ردیابی عملکرد کمپین
تست موضوع A/B
ویرایشگر ایمیل را بکشید و رها کنید
قابلیت های تجارت الکترونیک غنی
مدیریت مشترکین ، تقسیم بندی
RSVP ، نظرسنجی و نظرسنجی
Constant Contact همچنین از طریق صفحات فرود ، فرم های بازشو قابل تنظیم و میزبانی رایگان برای یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه ، به تولید سرب کمک می کند. این شامل یک وبلاگ است ، جایی که می توانید از محتوای ایمیل خود به عنوان پست هایی برای SEO استفاده کنید.
سه ردیف قیمت گذاری برای خدمات بازاریابی ایمیلی Constant Contact وجود دارد و مبلغی که پرداخت می کنید بر اساس تعداد مخاطبین است. برنامه ها عبارتند از:
ایمیل: شروع از 20 دلار در ماه
Email Plus: شروع از 45 دلار در ماه
طرفدار: از 195 دلار در ماه شروع می شود
ایمیل ثابت تماس و ایمیل پلاس دو مورد از محبوب ترین خدمات بازاریابی ایمیلی هستند که امروزه در دسترس هستند.
Constant Contact Pro از اتوماسیون بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه توصیه های شخصی محصولات ، خطوط موضوعی هوشمند ، قابلیت های تقسیم بندی رفتاری و گردش کار پیشرفته تر استفاده می کند.
اگر به اتوماسیون بازاریابی فکر می کنید ، اما اگر آماده نیستید که محرک یک محصول سنگین مانند Pardot یا Marketo باشید ، یک اشتراک Pro را در نظر می گیرم.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
شماره 2-بررسی Sendinblue-بهترین سهولت استفاده
رابط Sendinblue برای بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی
Sendinblue یک CRM ، چت ، فیس بوک ، پیام کوتاه و پلت فرم بازاریابی ایمیل است. مملو از ویژگی هایی است که یادگیری آنها بسیار آسان است.
به عبارت دیگر ، ابزارهای زیادی با آموزش بسیار کم. ایجاد کمپین های ایمیل شخصی و شخصی با نام تجاری بسیار کمتر با ویرایشگر کشیدن و رها کردن کار می کند.
برخلاف سایر گزینه های موجود در این لیست ، هر اشتراک Sendinblue (از جمله Free و Lite) دارای CRM فروش ، اتوماسیون بازاریابی ، گزارش در زمان واقعی ، ویژگی های تقسیم بندی پیشرفته و موارد دیگر است.
این برای عملکرد خارج از جعبه چگونه است؟ اما صبر کن بیشتر وجود دارد
با پنجره های بازشو ، صفحات فرود و چت بات ها ، می توانید لیست تماس خود را با حداقل تلاش ایجاد کنید و بازدیدکنندگان وب سایت و فیس بوک را رهبری بعدی خود کنید.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
و هنگامی که افراد در لیست شما قرار گرفتند ، Sendinblue ابزارهای بسیار خوبی را برای پرورش هدایت ، ایجاد سفرهای مشتری و برقراری ارتباط م effectivelyثر در هر مرحله به شما می دهد. ویژگیهای کلیدی عبارتند از:
مخاطبین نامحدود با هر برنامه
سازگار با تلفن همراه
ویرایشگر ایمیل بصری
هدف گیری مجدد تبلیغات
ردیابی عملکرد کمپین
تست A/B
فرم های ثبت نام سفارشی
ایمیل های معاملاتی
API ایمیل ، رله SMTP و سایر ویژگی های اصلی API
اتوماسیون پیشرفته ایمیل
Sendinblue یک نسخه رایگان برای همیشه ارائه می دهد و برنامه های پولی را در چندین سطح قیمت ارائه می دهد:
Lite: از 25 دلار در ماه شروع می شود
حق بیمه: شروع از 65 دلار در ماه
شرکت: با فروش تماس بگیرید
مبلغی که پرداخت می کنید بر اساس ردیف شما و تعداد ایمیل هایی است که هر ماه ارسال می کنید. شما می توانید هر تعداد مخاطب را که می خواهید بدون تأثیر بر قیمت ذخیره کنید ، که در بیشتر سیستم عامل های دیگر صادق نیست.
قابل ذکر است ، برنامه پرداخت Sendinblue شامل ویژگی های عالی مانند هر ردیف دیگری که انتخاب می کنید ، به جز پشتیبانی تلفن. این نیز چیزی است که در گزینه های دیگر مانند کمپین های زهو پیدا نمی کنید.
هیچ دانش قبلی یا مهارت فنی لازم برای شروع استفاده از Sendinblue وجود ندارد و برنامه رایگان آنها برای همیشه یکی از بهترین برنامه های موجود است.
شماره 3 – بررسی کمپین های Zoho – بهترین برای کمپین های ساده
کمپین های تبلیغاتی Zoho برای بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل
کمپین های Zoho یک سرویس بازاریابی ایمیلی سبک و مقرون به صرفه است که دارای تمام ویژگی های ضروری است.
در کمپین های زوهو ، همه چیز مرتب شده است ، اما آب نشده است. بنابراین شما هنوز هم می توانید 80-90 what از آنچه را که می توانید با یک سرویس بازاریابی ایمیلی انجام دهید که سه تا چهار برابر بیشتر هزینه دارد انجام دهید.
سهولت کار با نرم افزار مدیریت پروژه چابک مانند Trello برابر است. کاربران غیر فنی نه تنها می توانند در کمپین های Zoho حرکت کنند ، بلکه می توانند بر دامنه خود تسلط داشته باشند.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
ویژگی های زیر را بصورت بصری کنترل کنید:
ویرایشگر ایمیل و سازنده قالب را بکشید و رها کنید
پاسخ دهندگان خودکار به ایمیل
اتوماسیون ایمیل
ادغام برچسب ها
مدیریت مشترکین
تست A/B
همکاری تیمی
تجزیه و تحلیل زمان واقعی
به خاطر داشته باشید که کمپین های Zoho همچنین دارای CRM ، تجارت الکترونیک و محصولات مدیریت تماس محبوب است.
اتصال این منابع داده به شما کمک می کند تا کمپین های ایمیل خود را بهتر هدف گذاری و شخصی سازی کنید ، اما استفاده از کمپین های Zoho نسبتاً آسان خواهد بود.
برای مثال ، ادغام Google Analytics می تواند میزان داده های مشتری را که در هر تعامل جمع آوری می کنید ، غنی سازد و تجسم داده ها را برای کمک به شما در ایجاد روابط در طول زمان ارائه دهد.
قیمت گذاری برای کمپین های Zoho کاملاً ساده است:
برنامه مبتنی بر ایمیل: شروع از 3 دلار در ماه
برنامه مبتنی بر مشترک: شروع از 4.50 دلار در ماه
برنامه پرداخت هزینه: از 7 دلار در ماه شروع می شود
طرح مبتنی بر مشترک مورد علاقه من است زیرا شامل اتوماسیون ایمیل است ، که با برنامه های مبتنی بر ایمیل یا برنامه پرداخت به شما ارائه نمی شود. با 263 دلار در ماه برای 100 هزار مخاطب با طرح مبتنی بر مشترکین ، اتوماسیون چندین برابر هزینه خود را پرداخت می کند.
همچنین می توانید نسخه رایگان کمپین های Zoho را برای همیشه امتحان کنید. محدود به 2000 مشترک است ، اما شما بسیاری از ویژگی های بازاریابی و مدیریت محتوا و همچنین این شانس را دارید که رابط کاربری را دوست دارید یا خیر.
شماره 4 – Marketo Engage Review – بهترین برای تقسیم بندی و شخصی سازی
Marketo برای بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی ، داشبورد تجزیه و تحلیل و معیارها را درگیر کنید
Marketo Engage ، از Adobe ، یک راه حل اتوماسیون بازاریابی با خدمات کامل است که می تواند از استراتژی شما در هر کانالی پشتیبانی کند.
متمرکز و تجزیه و تحلیل داده های مشتری در یک محیط بصری که امکان ایجاد کمپین های ایمیل با تقسیم بندی دقیق و شخصی سازی پویا را فراهم می آورد.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
شما می توانید گردش کار پیچیده را با محرک های رفتاری که در سایر سیستم عامل ها امکان پذیر نیست ، سفارشی کنید ، زیرا نمی توانند به اندازه Marketo اطلاعات را در اختیار داشته باشند.
هر ویژگی کامل است. به عنوان مثال ، آزمایش A/B/n به شما امکان می دهد چندین نسخه از یک سایت یا ایمیل را بجای آزمایش A/B دودویی ، جایی که بسیاری از محصولات دیگر متوقف می شوند ، هدایت کنید.
همچنین Adobe Sensei وجود دارد که از AI و یادگیری ماشینی برای شخصی سازی محتوا استفاده می کند. Sensei عملکرد همه دارایی های شما را تجزیه و تحلیل می کند ، می آموزد که کدام محتوا برای چه کسی بهتر کار می کند و بر این اساس ایمیل ها را به روز می کند.
سایر ویژگی های فوق العاده ای که با استفاده از Marketo برای بازاریابی ایمیلی به دست می آید عبارتند از:
ایجاد کننده گردش کار را بکشید و رها کنید
امتیاز دهی به سرپرست و حساب
مشارکت عمیق و تجزیه و تحلیل عملکرد
داشبورد Attribution و ROI
مدیریت چرخه عمر مشتری
شبیه سازی کمپین با یک کلیک
تست قهرمان/چلنجر
تست A/B/n
برای دریافت قیمت باید با مارکتو تماس بگیرید. هزینه کل مالکیت نسبت به خدمات بازاریابی اختصاصی ایمیل بیشتر خواهد بود ، اما اگر می خواهید تقسیم بندی و شخصی سازی برتر انجام شود ، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید.
شماره 5 – بررسی Pardot – بهترین برای اتوماسیون بازاریابی B2B
داشبورد تجزیه و تحلیل و معیارهای Pardot برای بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی
Pardot پلت فرم اتوماسیون بازاریابی از Salesforce است که به طور خاص برای بازاریابی B2B ساخته شده است.
آیا نیاز به شنیدن بیشتر دارید یا قبلاً فروخته شده اید؟ آنقدر خوب و عمیق است که فکر می کنید.
Pardot دارای بیش از 2000 ادغام ، مجموعه ویژگی های غنی و رابط کاربری بصری شگفت انگیز است. صادقانه بگویم ، این پلتفرم در فضای بازاریابی اختصاصی ایمیل چند قدم از رقبای خود جلوتر است.
مدتی طول می کشد و ه
ffort برای ایجاد پشتوانه ، اما هنگامی که همه چیز تنظیم شد ، Pardot به شما اجازه می دهد تا در مبارزات انتخاباتی خود بی نظیر باشید.
اگر احساس می کنید پیچیدگی گردش کار در تنظیمات فعلی شما وجود ندارد یا تجزیه و تحلیل و تجسم داده های شما به شما در مورد کمپین های مورد نیاز شما بینش نمی دهد ، Pardot بلیط است.
برخی از ویژگی های پیشرفته بازاریابی ایمیلی عبارتند از:
تجزیه و تحلیل بازاریابی B2B
داشبوردهای سابقه تعامل
ادغام زمینه ها
طراح پرورش دهنده سرب بصری
پروفایل اجتماعی
گزارش ROI
مدلهای اسناد چند لمسی
سندباکس توسعه دهنده
Pardot یک گزینه ارزان نیست ، اما پولی است که به خوبی در خدمت یک کمپین با رشد بالا هزینه می شود.
چهار طبقه بندی قیمت وجود دارد:
رشد: از 1250 دلار در ماه شروع می شود
به علاوه: شروع از 2500 دلار در ماه
پیشرفته: از 4000 دلار در ماه شروع می شود
حق بیمه: شروع از 15000 دلار در ماه
سایر راه حل های اتوماسیون بازاریابی ، مانند Marketo ، از نظر قیمت در این محله خواهند بود.
مطمئناً سیستم عامل های بازاریابی ایمیلی وجود دارد که می توانید با کسری از هزینه دریافت کنید ، اما آنها نمی توانند به شما نظارت و سفارشی سازی که Pardot ارائه می دهد را بدهند.
آنچه برای یافتن بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی به آن توجه کردم
خدمات بازاریابی ایمیلی دارای ویژگی های زیادی است که به شما در صرفه جویی در وقت در هر مرحله از کمپین کمک می کند.
هر قدم.
محصولات مورد علاقه من شما را در هر کاری دقایقی پس می گیرد. الگوهای حرفه ای ، ویرایشگران ایمیل کشیدن و رها کردن ، ابزارهای مدیریت لیست-همه قسمت های سخت را آسان می کنند.
علاوه بر این ، بسیاری از زمانبرترین فرآیندهای کمپین را می توان با یک سرویس بازاریابی ایمیلی خودکار کرد.
دقیقه هایی که ذخیره می کنید به سرعت به ساعت تبدیل می شود ، به ویژه اگر در حال انجام کمپین های بزرگ هستید.
کمپین های موثرتر تلاش کمتر. این هدف است
بیایید ویژگی های اصلی موجود با خدمات بازاریابی ایمیلی را بررسی کنیم تا بدانید کدام محصول بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد.
راحتی در استفاده
مگر اینکه تیم های بازاریابی شما توسعه دهنده باشند ، پیدا کردن ابزاری که همه اعضای تیم شما بتوانند از آن استفاده کنند ضروری است.
هنگام مرور ، به الگوها و گردش کارهای از پیش تعیین شده ارائه شده توسط هر سرویس بازاریابی ایمیلی توجه کنید. آیا از استفاده از آنها هیجان زده هستید یا قصد ایجاد قالب های سفارشی خود را دارید؟ هنگامی که از مسیرهای از پیش تعیین شده خود خارج می شوید ، برخی از خدمات بازاریابی ایمیلی سهولت استفاده از خود را از دست می دهند.
اگر راه حل شما با ابزارهای طراحی بصری برای ایجاد ایمیل و گردش کار همراه باشد ، این یک امتیاز مثبت است. افرادی که به آن نیاز دارند می توانند از ویرایشگر ساده ای استفاده کنند. آنها نیازی به آموزش ندارند و در انتظار کسی نیستند که با ویراستار راحت باشد.
بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی همچنین پشتیبانی ، مستندات و راهکارهایی را برای آموزش کاربران و اطمینان از اینکه محصولات آنها واقعاً خود خدمات است ارائه می دهد.
اگر بررسی ها نشان می دهد که پشتیبانی مشتریان ضعیف است یا یافتن پاسخ ها دشوار است ، این یک پرچم قرمز است.
ادغام و پیاده سازی
س importantال مهمی که باید بپرسید: خدمات بازاریابی ایمیلی شما به چه سادگی با پشته موجود شما ترکیب می شود؟
راه حل هایی که با محصولاتی که استفاده می کنید ادغام می شوند ، سرعت استقرار را افزایش می دهند و با مشکلات کمتری روبه رو می شوند. این امر به ویژه در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سایر منابع داده مشتری صادق است.
برخی از محصولات ، مانند Sendinblue ، دارای CRM اختصاصی خود به عنوان بخشی از بسته هستند ، که می تواند برای شرکت هایی که به دنبال خرید چندین محصول در خدمت کمپین ایمیل خود نیستند ، خوب باشد.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
قابلیت ارسال ایمیل
ایمیل هایی که ارسال می کنید باید به صندوق ورودی گیرنده شما برسد. پایان داستان.
بدون نرخ تحویل بالا – من نگران چیزی زیر 95 هستم – کمپین های ایمیل شما در آب مرده اند.
همه خدمات بازاریابی ایمیلی خوب از دو جهت قابلیت تحویل بالا را تضمین می کنند.
در پشت سر ، آنها ایمیل ها را با DKIM ، SPF و SenderID تأیید می کنند ، در حالی که با ارائه دهندگان خدمات اینترنتی نیز کار می کنند تا مطمئن شوند آدرس IP مشتری مسدود نشده است.
به علاوه ، پلتفرم های با کیفیت الگوهای ایمیل آماده ای را ارائه می دهند که هم از نظر بصری جذاب هستند و هم با قوانین حفظ حریم خصوصی و ضد هرزنامه مطابقت دارند.
در سمت کاربر ، خدمات بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا خطوط موضوعی و محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که مشتریان را تشویق می کند تا پیام شما را باز کنند. آنها همچنین ابزارهایی را برای مدیریت مشترکین ارائه می دهند تا بتوانید یک لیست تمیز نگه دارید و از پوشه هرزنامه جلوگیری کنید.
اتوماسیون ایمیل و مسیر مشتری در سایت
یکی از بزرگترین ویژگی های مشخص کننده (یا محدود کننده) خدمات بازاریابی ایمیلی سطح پیچیدگی جریان های کاری شماست که می توانید مدیریت کنید.
ابزارهای سطح ورودی می توانند به شما کمک کنند سری ایمیل های استقبال برای مشترکین جدید و سایر فرآیندهای مشابه مستقیم را به صورت خودکار انجام دهید.
اگر می خواهید محرک های مشروط یا منطقی را که باعث جلب مشتری در مسیرهای شخصی تر می شود ، شروع کنید ، به یک ابزار مهم تر نیاز دارید.
شما همچنین باید اطلاعات زیادی در مورد مخاطبان خود داشته باشید. محصولاتی که دارای ویژگی های تقسیم بندی لیست بسیار خوبی هستند ، اطلاعات دلخواه شما را جمع آوری می کنند
ers ، که به نوبه خود اتوماسیون شما را با دقت بیشتری هدف قرار می دهد.
برای مثال ، تقسیم بندی توانایی شما را در خودکارسازی ایمیل های شخصی سازی شده افزایش می دهد. شما می توانید محرک های گردش کار را تنظیم کنید که به مشارکت مشتریان ، عادات خرید و سایر تمایلات پاسخ می دهد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان فقط پیام هایی را دریافت می کنند که احتمالاً برای آنها اهمیت دارد.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
مدیریت مشترکین
خدمات بازاریابی با کیفیت ایمیل دارای ابزارهای زیادی برای مدیریت مشترکین در لیست آنها است. آنها به شما کمک خواهند کرد:
وارد کردن لیست ها: یکپارچه سازی لیست مخاطبین CRM ها و پایگاه های داده دیگر.
یک لیست تمیز نگه دارید: مشترکان غیرفعال و تله های هرزنامه را که قابلیت تحویل را کاهش می دهد ، شناسایی و از راه دور از بین ببرید
ایجاد سرنخ ها: مخاطبین جدیدی را با پنجره های بازشو ، صفحات فرود و سایر ابزارهای چند کانالی ایجاد کنید که مکالمه جاری را آغاز می کند.
لیست خود را تقسیم بندی کنید: به طور خودکار مشترکان را بر اساس معیارهای مختلف گروه بندی کنید ، از جمله همه چیز ، از منطقه زمانی که در آن زندگی می کنند تا نحوه ثبت نام و همه چیز بین آنها.
ردیابی عملکرد کمپین
استراتژی های بازاریابی ایمیلی باید چابک باشند.
هر سرویسی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد دارای قابلیت ردیابی KPI های سنتی مانند:
نرخ پرش
نرخ کلیک کنید
نرخ تبدیل
قابلیت تحویل
نرخ پیش فروش/سهم
نرخ رشد را لیست کنید
باز کردن نرخ ها
لغو اشتراک
با پیگیری این معیارها ، شرکت ها می توانند کمپین های خود را بر اساس آن تغییر دهند.
بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیلی تست A/B را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد نسخه های مختلف ایمیل ها یا خطوط موضوعی را آزمایش کنید تا ببینید عملکرد بهتری دارد.
به دنبال آن باشید ، زیرا برای تنظیم کمپین ها در جهت درست در طول زمان بسیار مفید است.
خدمات بازاریابی ایمیل پیشرفته تر به شما کمک می کند تا معیارهای سنتی را با درآمد مرتبط کنید ، به شما امکان می دهد ROI در هر ایمیل ارسال شده و سایر معیارهای مهم کسب و کار را مشاهده کنید. آنها همچنین به شما امکان می دهند نحوه عملکرد محتوا را با ویژگی هایی مانند نقشه های گرمایی کلیک کنید ، که نشان می دهد مشتریان شما کجا هستند بیشترین زمان را صرف می کنند
احتمالاً باید برای این ویژگی ها هزینه بیشتری صرف کنید ، اما آنها می توانند اطلاعات مهمی را ارائه دهند که هزینه خود را پرداخت می کند.
نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ، مانند Pardot ، مدل های انتساب چند لمسی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر نقطه تماس را در کل چرخه عمر مشتری تجسم کنید. ویژگی بازاریابی باعث رشد کسب و کار می شود و با توجه به عناصر کلیدی هر ارتباط با مشتری ، کمپین های آینده شما را مطلع می کند.

بهترین سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ
خلاصه
هرچه زودتر خدمات بازاریابی ایمیلی مناسب را پیدا کنید ، بهتر است. این کارکنان شما را توانمند می کند ، مشتریان شما را درگیر می کند و رشد مشاغل شما را افزایش می دهد.
با توصیه های برتر من شروع کنید و این محصولات را بیشتر بررسی کنید:
– بهترین برای تجارت الکترونیکی
Sendinblue-بهترین سهولت استفاده
کمپین های زهو – بهترین برای کمپین های ساده
Marketo Engage – بهترین گزینه برای تقسیم بندی و شخصی سازی
Pardot – بهترین برای بازاریابی B2B
تنوع زیادی در این لیست وجود دارد ، بنابراین برای درک بهتر هر یک ، نظرات من را بررسی کنید.
کمپین های زهو واقعاً یک نقطه شروع عالی است. استفاده از این ابزارها آسان است و بسیاری از آنها گزینه های رایگان برای همیشه دارند.
برای شرکت هایی که نیاز به دید بیشتری در کمپین های خود دارند اما نمی خواهند با یک پلتفرم جدید مبارزه کنند ، Sendinblue عالی خواهد بود. همچنین گران قیمت نیست ، حتی در رده ممتاز.
Constant Contact یکی دیگر از گزینه های عالی در محدوده قیمت SMB است ، به ویژه برای تجارت الکترونیک. این نرم افزار دارای برخی از قابلیت هایی است که با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی پیدا می کنید ، اما سهولت استفاده از آن هیچ ضرری ندارد.
اگر به اتوماسیون بازاریابی و عملکرد هوش تجاری Pardot یا Marketo نیاز دارید ، آن را در نظر بگیرید. پس از یک مرحله مشخص ، خدمات بازاریابی ایمیلی اختصاصی سفرهای خودکار را که در ذهن دارید انجام نمی دهد.
اگر Pardot و Marketo به شما برچسب می زنند ، اما هنوز هم اتوماسیون واقعی بازاریابی را می خواهید ، Freshmarketer یا یکی دیگر از بهترین راه حل های نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی را بررسی کنید.