تبلیغاتی سایت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط بانکی سال 1400 1

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط بانکی سال 1400

شرایط کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط چطوری

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط عالیه چون امروزه کسب و کارهای بسیار زیادی پا به عرصه حضور گذاشته اند و تمامی آن ها به دنبال این هستند تا بتوانند در زمینه کاری خود به موفقیت دست پیدا کنند. یکی از راه هایی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند، استفاده از کمپین اینستاگرام است. برای مشاوره کمیپن تبلیغاتی اینستاگرام اقساط با مشاوره افزایش فروش کلیک کنید.

ولی مشکلی که وجود دارد این بوده که برخی اوقات این کمپین ها نیازمند هزینه بالایی هستند که پرداخت آن ها به صورت کامل امکان پذیر نیست؛ در این شرایط ایده آل ترین گزینه استفاده از کمپین اینستاگرام اقساط است. در ادامه به بررسی کامل تری از این موضوع خواهیم پرداخت و مزیت های اجرای کمپین های اینستاگرامی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

مزیت هایی که کمپین اینستاگرام اقساط دارد

برای اینکه کسب و کار خودتان را تبدیل به یک برند کنید، استفاده از کمپین های اینستاگرامی می تواند گزینه ایده آلی به حساب آید. این کمپین ها همراه با مزیت های بسیار گسترده هستند که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • هدف گذاری پیشرفته را خواهید داشت

اولین مزیتی که این کمپین ها می توانند برای شما به همراه داشته باشند، یک هدف گذاری پیشرفته است. داشتن هدف می تواند کلید اصلی برای باز کردن صندوق های موفقیت باشد. پس اگر برای معرفی کسب و کار خود از کمپین های اینستاگرامی بهره ببرید، می توانید شاهد به وجود آمدن یک هدف گذاری پیشرفته در طول مسیر کار خود باشید.

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این کمپین های تبلیغاتی شما را به یک هدف گذاری پیشرفته می رسانند. این کمپین ها فرصتی برای شما خواهند بود تا مخاطب فعال و مناسب خودتان را شناسایی کنید و با کمک تکنیک های مختلف آن ها را به سمت خودتان سوق دهید. در واقع این کمپین طراحی می شوند تا شما بتوانید مشتریان خود را بر اساس معیارهای زیر مورد هدف قرار دهید:

  • مکان
  • علایق
  • اطلاعات جمعیتی
  • رفتارها
  • و…

همچنین اگر بودجه کافی برای پرداخت تمامی مبلغ ندارید، می توانید از پیشنهاد ویژه کمپین اینستاگرام اقساط استقبال کنید. از این کمپین ها می توانیم به عنوان یک ابزار عالی یاد کنیم که شما را به فروش بیشتر و باکیفیت تر می رسانند.

  • هویت تجاری خودتان را تقویت می کنید

یکی دیگر از مزیت های کمپین های اینستاگرامی تقویت کردن هویت تجاری است. مخاطب شما می تواند به درک و شناخت بهترین از برند شما دست پیدا کند.برای اینکه افراد را از برند خود آگاه کنید، نیاز است تا تبلیغ خوب و موثری را داشته باشید؛ چیزی که بتواند توجه مخاطب را به سمت شما به صورت کامل جذب کند.

هر چه تعداد بیشتری از افراد برند شما را بشناسند، به مرور اعتبار شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و از این طریق می توانید به یکی از بزرگ ترین اهداف خود یعنی جلب رضایت مشتری دست پیدا کنید.

دنبال کردن یک حساب تجاری در اینستاگرام بین 80 درصد از کاربران عمومیت پیدا کرده است. شما باید بتوانید برای کمپین خود یک محتوای بسیار چشم نواز و جذابی را تولید کنید؛ محتوایی که مخاطب جز دنبال کردن آن کار دیگری را نتواند انجام دهد.

استفاده از کمپین اینستاگرام اقساط می تواند شما را به این هدف ویژه یعنی تقویت هویت تجاری، نزدیک و نزدیک تر کند؛ پس حتما تمامی حواس خود را به کار بگیرید و در رابطه با این موضوع هیچ اشتباهی را تکرار نکنید.

 

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

  • رضایت مشتری را به دست خواهید آورد

مزیت هایی که کمپین های اینستاگرامی با خود به همراه دارند، تنها به همین موارد ختم نمی شوند و می توانید شاهد گستردگی های بسیار بیشتری نیز باشید. کسب رضایت مشتری یکی از اهدافی است که هر برند و کسب و کاری به فکر به دست آوردن است؛ کمپین هایی که در اینستاگرام برگزار می شوند، هر چند یک قدم، شما را به این هدف نزدیک می کنند. مشتریان و کاربران به دنبال این هستند تا به نحوی احساسات خودشان را تخلیه کنند. رسانه  های اجتماعی این فرصت را در اختیار این دسته از افراد قرار خواهد داد. پس اگر برای تبلیغ محصولات خود به دنبال یک ابزار عالی هستید، هیچ چیز مانند اینستاگرام در حال حاضر نمی تواند جوابگو باشد. زمانی که بازخورد واقعی مشتری را نسبت به محصولات خود دریافت کنید، از نقاط قوت خود آگاهی پیدا کردید و با شناخت نقاط ضعف می توانید در پی حل و جبران آن ها باشید.

بودجه مورد نیاز برای کمپین اینستاگرامی اقساط چقدر است؟

در راه اندازی یک کمپین یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد، هزینه مورد نیاز است. این اصلا مهم نیست که شما چه مقدار بودجه برای راه اندازی کمپین خود کنار گذاشته اید، تنها چیزی که اهمیت دارد این بوده که چگونه این بودجه را خرج خواهید کرد. تیم مدیریتی شما باید بر اساس یک برنامه درست تصمیم خود را برای بودجه بگیرد و میزان خرجی که هر بخش دارد را یادداشت کند.

حداقل هزینه ای که تیم ما برای راه اندازی یک کمپین مناسب اینستاگرام در نظر گرفته است 20 میلیون تومان بوده و حداکثر هزینه ها نیز از محدوده 100 میلیون تومان عبور نخواهد کرد. شاید در نگاه اول این مبالغ سنگین به نظر بیاید ولی اگر طبق اصول بودجه بندی انجام شود و کمپین نیز به خوبی مدیریت شود، در آن صورت می توانید شاهد موفقیت و هویت بخشیدن به برند خود باشید.

خبر خوبی که می توانیم به شما بدهیم این بوده که راه اندازی کمپین اینستاگرام اقساط امکان پذیر است. یعنی شما می توانید در چندین قسط هزینه های مربوطه را پرداخت کنید. با این کار فشار زیادی را نیز متحمل نخواهید شد و می توانید طبق یک برنامه هزینه کمپین خود را به صورت کامل پرداخت کنید.

یک مزیت دیگری که می توانید از آن بهره مند شوید این بوده که چند نفر به صورت مشترک می توانند در این طرح شرکت داشته باشند؛ این راه باعث خواهد شد تا چندین برند و یا مجموعه توسط یک کمپین به موفقیت دست یافته و جاده موفقیت آن ها نیز همراه با هزینه ها و بودجه های معقول طی شود.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

آیا تبلیغات فقط در اینستاگرام انجام خواهد شد؟

هر چند اسم کمپین، کمپین اینستاگرام بوده ولی تبلیغ ها تنها به این رسانه اجتماعی محدود نشده و از روش های گسترده تری بهره گرفته خواهد شد. استفاده از سایت برای تبلیغات نمونه ای از این موارد به شمار می آید. امروزه سایت هایی وجود دارند که ماهانه چندین هزار تا چندین میلیون بازدید دارند؛ از این رو این سایت ها فرصت مناسبی برای افرادی خواهد بود که قصد دارند کمپین های خود را برای برندسازی و دلایل دیگر راه اندازی کنند.

یکی دیگر از روش هایی که در موفقیت کمپین شما تاثیرگذار خواهد بود، ایمیل مارکتینگ است. روزانه میلیاردها ایمیل فرستاده می شوند و همین برآورد آمار کافی است تا شما به قدرت آن در بین تمامی راه های ارتباطی اینترنتی پی ببرید. کمپین ایمیل مارکتینگ در کنار کمپین اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید و سازنده باشد. همچنین ایمیل مارکتینگ اقساط نیز برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

از آنجایی که نقش ایمیل مارکتینگ بسیار پررنگ بوده در ادامه قصد داریم یک سری از اطلاعات را در رابطه با آن در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟

یکی از سودآورترین روش های بازاریابی که می توانید از آن استفاده کنید، ایمیل مارکتینگ و به عبارتی بازاریابی ایمیلی است. اگر چندین استراتژی برای بازاریابی دیجیتال خود دارید، قطعا ستون آن را باید ایمیل شکل دهد. در صورتی که این به این موضوع توجهی نداشته باشید، یعنی شما بزرگترین شانس خود را برای درآمدزایی از دست داده اید.

یکی از وسیع ترین رشته هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، ایمیل بوده و در صورتی که با استراتژی های مربوطه آشنا نباشید، در وسعت آن گم خواهید شد. در ادامه مهم ترین استراتژی های ایمیل مارکتینگ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا در کنار کمپین اینستاگرام اقساط بتوانید از آن بهره ببرید:

 

  • حتما یک لیست هدفمند از ایمیل ها داشته باشید

غالبا افرادی در این زمینه به موفقیت می رسند که بتوانند یک لیست هدفمند از ایمیل ها را در اختیار خود قرار دهند. این لیست اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار داده و شما با کمک آن می توانید به این موضوع پی ببرید که کاربران بیشتر به چه نوع محصولاتی علاقه نشان می دهند.

بهترین راهی که با کمک آن می توانید به همچین لیستی دسترسی داشته باشید، ترغیب کردن کاربران به ثبت نام در سایت شما است. روند ثبت نام باید تا جایی که می شود، آسان باشد؛ چرا که کاربران حوصله پیچیدگی را ندارند و سریعا سایت را ترک می کنند.

 

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

  • مشتریان خود را دسته بندی کنید

استراتژی دیگری که می توانیم برای شما نام ببریم این بوده که اقدام به دسته بندی مشتریان خود کنید. اگر ایمیل های مرتبط را بر اساس سلیقه و… به مخاطبان خود ارسال کنید، در آن صورت فرصت درآمدزایی را برای خود ایجاد می کنید و این نشان دهنده نزدیک شدن به موفقیت است.

دسته بندی مخاطبان می تواند بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، وضعیت بازار و داده های مشتری باشید. در صورتی که هر کدام از این متغیرها را مورد توجه خود قرار دهید، می توانید یک کمپین را به خوبی راه اندازی و مدیریت کنید.

 

دیگر استراتژی هایی که در بحث کمپین ایمیل مارکتینگ اهمیت دارد، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • توجه زیادی را بر روی موضوع ایمیل و همچنین متن پیش نمایش آن داشته باشید
  • به طراحی ساختار کمپین خود توجه داشته باشید و سعی کنید ساده ترین ها را انتخاب کنید تا خواندن آسان باشد
  • تمرکز کردن بر روی طراحی ایمیل را فراموش نکنید
  • دست به مفهومی کردن دکمه های فراخوان بزنید
  • ایمیل هایی که بهینه سازی شده اند را حتما به موبایل ارسال کنید
  • تست کردن را فراموش نکنید و در این راه به مواردی همچون فرستنده، موضوع ایمیل، متن پیش نمایش، متن ایمیل و فراخوان توجه داشته باشید؛ در واقع شما یک بار دیگر استراتژی ها را مرور می کنید

پس کمپین اینستاگرام اقساط در کنار کمپین ایمیل مارکتینگ می تواند شما را به موفقیت زیادی برساند. هویت سازی برند آرزوی هر کسب و کار و تجارتی است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد نسبت به راه اندازی بهترین کمپین اقدامات لازم را انجام دهید.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کمپین اینستاگرام اقساط آشنا سازیم. در ابتدای مطلب به بررسی مزیت هایی پرداختیم که راه اندازی یک کمپین می تواند برای شما به همراه داشته باشد. همچنین در ادامه به بررسی بودجه ای پرداختیم که برای پیش بردن کارهای خود به آن نیاز دارید.

نکته قابل توجهی که می توانیم با شما به اشتراک بگذاریم این بوده که شما در صورت نیاز می توانید هزینه کمپین خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. و یا با چندین نفر در این طرح مشارکت داشته باشید؛ با این کار می توانید بخشی از فشارها و نگرانی هایی که در وجود شما رشد داده شده اند را کاهش دهید.

83 / 100