شرایط همکاری

آژانس دیجیتال مارکتینک امین فرهادی در نظر دارد برای تکمیل کادر فروش خود و جهت بهره مندی شرکت های خارج از پارک علم و فناوری استان البرز، از خدمات تکمیلی و مقرون به صرفه ما، از شما دعوت به همکاری مینماید.

 

“” استخدام بازاریاب و کارشناس فروش حرفه ای تلفنی،حضوری و دورکار “”

دارای سابقه و مهارت بالا در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی و یا حضوری  –  مسلط به بازاریابی و فروش تلفنی

دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری
سایت و فروش اینترنتی

 

شماره کد ملی
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
نام کامل شما
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
شهر محل سکونت
شهر محل سکونت
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
شماره تلفن شما
Invalid phonenumber!
Invalid phonenumber!
میزان تحصیلات
میزان تحصیلات
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
بارگزاری رزومه...
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
معرفی سوابق شغلی
معرفی سوابق شغلی
سابقه و آشنایی با صنف ...
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!

 

شرایط کار حضوری دورکاری در شرکت :

حقوق ثابت 3.5 میلیون تومان + پورسانت 5  درصد + پاداش + تشویقی و ارتقا

سقف حداقل فروش 3 پروژه، پورسانت 15 درصد برای 3 تا 5 پروژه،

پورسانت 20 درصد از مبلغ پروژه برای بیش از 5 پروژه در ماه میباشد.

پروژه های سئو و اینستاگرام با تمدید ماهانه 3 تا 6 ماه، هر سه یا شش ماه پورسانت خود را دارند.

 

ساعات کاری : 5 روز در هفته ساعت کاری توافق با پشتیبان
فراهم بودن شرایط رشد ، ارتقاء و توسعه کارمندان
دارای جو بسیار صمیمی و سالم دارای برنامه های تفریحی ماهانه برای همکاران

“”لطفا حتما تجربه و توانایی کافی برای بازاریابی و فروش تلفنی یا حضوری رو داشته باشید.””

ابزار های کار:

آموزش های فروش و ارتباط گیری با مشتری

اپلیکیشن اندورید برای تبلیغات واتساپ

آموزش اپلیکیشن

بانک تلفن مشاغل

پشتیبانی فروش 24 ساعته برای سوالات مشتری

آموزش های فنون مذاکره

بسته مکالمه سیم کارت رایتل

نمونه کار تقریبا در تمام اصناف

تور های نمایشگاه بین المللی برای افزایش درامد شما

 

براورد توسعه کنونی

از هر 200 ارسال پیام دو مورد به شما واکنش مثبت نشون میدن. هر چه تعداد سیم کارت و کوشی بیشتری داشته باشید، بیشتر میتونید تبلیغات واتساپ بفرستید. بعد از تمدید ماه دوم گوشی اندرویدی برای ارتقا فروش به شما داده میشود. با توجه به کمتر در دسترس بودن واتساپ، و نبودن اینستاگرام شما ضمن استفاده از تماس صوتی میتوانید واتساپ هم استفاده کنید.

 

فروش های حرفه ای تو این حوزه میتونن خیلی کسب درآمد بالایی داشته باشن

با توجه به مبلغ پروژه شما تشویقی هم به چز پورسانت و ثابت دریافت میکنید

خدمات و محصولات ما : کمپین های تبلیغاتی، توسعه بازار، برنامه فروش اینترنتی ، طراحی انواع سایت – سئو – برنامه نویسی های تخصصی – سایت های چند زبانه، اینستاگرام، اپلیکیشن و طراحی انواع موشن گرافیک و کلیپ های تبلیغاتی – طراحی و ثبت لوگو های حرفه ای ، برگزاری همایش و سمینار

در ضمن تمامی پورسانت ها بدون محدودیت و سقف فروش می باشد

IMG 20220412 155619 دیتا سنتر چیست؟ 1

دیتا سنتر چیست؟

شناخت 0 تا 100 دیتا سنتر (data center )

 

 آشنایی با data center (دیتا سنتر ) و انواع آن

 

دیتا سنتر چیست و چگونه کار می کند؟

دیتا سنتر شامل سرورهای فیزیکی یا مجازی هستند که به صورت داخلی و خارجی از طریق شبکه و تجهیزات ارتباطی برای ذخیره، انتقال و دسترسی به اطلاعات دیجیتال به هم متصل می شوند. هر سرور دارای یک پردازنده، فضای ذخیره سازی و حافظه است، شبیه به یک کامپیوتر شخصی اما با قدرت بیشتر. به عنوان مثال، اگر شما پنج کارمند در یک دفتر دارید که هر کدام روی یک کامپیوتر متفاوت کار می کنند، همه آنها باید بتوانند به نرم افزار و اسناد مشابه دسترسی داشته باشند. حال به جای اینکه چندین نسخه از فایل ها به صورت محلی در هر دستگاه ذخیره شده باشند، از یک کامپیوتر مرکزی ارائه می شوند. از مهمترین سازمان‌ها که نیازمند مراکز داده هستند می‌توان به نهاد و ارگانهای دولتی، شرکت‌ها و مجتمع‌های تجاری اشاره کرد.

 

همانطور که تجارت شما رشد می کند و کارمندان بیشتری را جذب می کنید، زمانی فرا می رسد که به یک سرور نیاز دارید تا شبکه اداری و کسب و کار خود را به طور کارآمد حفظ کنید. شرکت دیتاسنتر با 30 سال سابقه کاری در زمینه مرکز داده با ارئه خدمات عالی مشاوره، طراحی، اجرا، تأمین قطعات، نصب و راه اندازی و پشتیبانی سریع شما عزیزان را یاری می‌کند.

 

مالک دیتاسنتر کیست؟

آمازون، مایکروسافت و گوگل مجموعاً بیش از 50 درصد از بزرگترین مراکز داده جهان را در سرتاسر جهان در اختیار دارند، زیرا این سه شرکت همچنان هر ساله میلیاردها دلار صرف ساخت و گسترش مرکز داده جهانی خود می کنند تا تقاضای بالای خدمات ابری را برآورده سازند.

 

انتخاب سرور برای مشاغل

هنگامی که دو یا چند رایانه در کسب و کار خود دارید یا نیاز به دسترسی از راه دور به شبکه شرکت دارید، وقت آن است که روی یک سرور سرمایه گذاری کنید. انجام این کار به شما و کارمندانتان این امکان را می دهد که از هر کجا به نرم‌ افزارها و فایل ها دسترسی داشته باشید و کنترل بیشتری بر روی دسترسی به اطلاعات خاص مانند پرونده های پرسنل یا داده های حقوق و دستمزد به شما می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که از اطلاعات کسب و کار خود با یک سیستم پشتیبان و بازیابی اختصاصی محافظت کنید و دیتا سنتر امکان مدیریت آسان تر امنیت شبکه را فراهم می کند.

 

سرور برای مشاغل

انواع مختلفی از سرورها وجود دارد و سازمان ها اغلب برای هر هدف از یک سرور جداگانه استفاده می کنند. معمولاً SMB ها از سرورها برای موارد زیر استفاده می کنند:

 

  1. میزبانی ایمیل امن
  2. میزبانی وب سایت
  3. ذخیره سازی اسناد
  4. میزبانی تجارت الکترونیک
  5. میزبانی برنامه های کاربردی خط کسب و کار
  6. پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

سرورهای پروکسی برای مشاغل بسیار مهم هستند. با مسیریابی ترافیک وب و دسترسی از طریق یک پروکسی، آدرس‌های IP شبکه شما از دید عموم محافظت می‌شوند (به جای آن آدرس IP پروکسی نشان داده می‌شود.) این ناشناس بودن یک لایه امنیتی اضافی به کسب و کار شما ارائه می دهد.

 

3 نوع سرور کسب و کار

سرورها معمولاً در سه شکل مختلف وجود دارند. rackmount، tower و blade. سرور برج (tower) شبیه به یک رایانه شخصی خانگی به نظر می رسد، اما شامل اجزای سروری است که از رایانه های مصرف کننده قوی تر هستند و به آنها اجازه می دهد 24/7 بدون وقفه کار کنند. سرورهای Rackmount و blade بر روی شاسی نصب می شوند. اگرچه هر دو گران تر از سیستم های برج هستند اما بسیار قابل ارتقا و گزینه های خوبی برای صرفه جویی در فضا هستند.

 

محافظت از سرورهای کسب و کار

هنگام استفاده از سرور در عملیات خود، مهم است که از محافظت از آن اطمینان حاصل کنید. هنگام تلاش برای ایمن نگه داشتن شبکه خود در برابر ویروس ها، بدافزارها یا نقض اطلاعات، امنیت نقطه پایانی بسیار مهم است. سرور شما اطلاعات محرمانه ای در مورد کسب و کار شما و عملیات آن نگه می دارد، اما داده های شخصی کارمندان شما را نیز ذخیره می کند. چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای ایمن نگه داشتن داده های خود انجام دهید: ارائه آموزش امنیت سایبری برای اعضای ضروری کارکنان، استفاده از آنتی ویروس سرور، پیگیری فعالیت کاربر و …

 

آیا ابر یک مرکز داده است؟

یک مرکز داده ابری به طور قابل توجهی با یک مرکز داده سنتی متفاوت است. هیچ چیز مشابهی بین این دو سیستم محاسباتی وجود ندارد جز این که هر دو داده ها را ذخیره می کنند. یک مرکز داده ابری به طور فیزیکی در دفتر یک سازمان خاص قرار ندارد؛ کاملا آنلاین است!

 

کاربرد‌های data center (دیتا سنتر)

با چند نمونه از کاربرد‌های data center (دیتا سنتر) در این بخش آشنا خواهیم شد که بسیار پرکاربرد و ضروری هستند. با توجه به اینکه سرور شما ستون فقرات کسب و کار یا سازمان شما است، امنیت سرور شما باید در برنامه بلندمدت برای حفاظت و عملیات کارآمد از اهمیت بالایی برخوردار باشد. برای کسانی که ناآشنا هستند، معمولاً از سرورها برای میزبانی فایل‌ها، تأمین برق برای اتصال به اینترنت و راه‌اندازی سیستم‌های ایمیل داخلی استفاده می‌شود. با این حال، اگر نتوانید به‌روزرسانی‌های آنتی ویروس را حفظ کنید، سرور به دلیل خطای انسانی به خطر بیفتد و یا صرفاً رمز عبور بسیار ضعیفی داشته باشید، قلب کسب و کار شما می‌تواند به راحتی خراب و دزدیده شود. مرکز داده در نصب و نگهداری سخت افزار، توزیع برق مدیریت شده، سیستم های قدرت پشتیبان  و … بسیار پرکاربردند.

 

تفاوت بین سرور داده و سرور پایگاه داده چیست؟

به طور کلی یک سرور، یک کامپیوتر شبکه سطح بالا است که دستگاه های متصل (مشتریان) و دسترسی آنها به چندین برنامه کاربردی را به عنوان یک منبع مرکزی مدیریت می کند، در حالی که یک پایگاه داده مخزنی است که از پردازش داده های پشتیبان یک برنامه پشتیبانی می کند.

 

دیتاسنتر‌های ایران

توسعه شبکه زیرساختی پایدار (دیتاسنتر) در ایران بخشی از پروژه کشور برای شبکه ملی اطلاعات (NIN) است. اگرچه دولت در سال‌های اخیر توجه بیشتری به این پروژه داشته است، اما همچنان مشکلات بسیاری از جمله نداشتن مراکز داده با استاندارد بالا در ایران وجود دارد.

 

دولت ایران بر ساخت مراکز داده در داخل کشور اصرار داشته است تا حریم خصوصی کاربران را از طریق اینترنت بالا ببرد و همچنین راهی سریعتر و ارزانتر برای دسترسی به محتوای محلی ارائه دهد. اگرچه مراکز داده خارجی خدمات با کیفیت بالاتر و قیمت بسیار ارزان‌تری ارائه می‌دهند، مراکز داده محلی می‌توانند دسترسی سریع‌تری به محتوا فراهم کنند و ایرانی‌ها مجبور نیستند به دلیل تحریم‌ها از از دست دادن داده‌ها و دسترسی به خدمات خود هراس داشته باشند.

 

متاسفانه به دلایل مختلف سرمایه گذاری کمی در این بخش انجام شده است. ریسک بالای بازگشت سرمایه، عدم دسترسی بلند مدت به فناوری های روز به دلیل تحریم ها و همچنین عدم دریافت ضمانت از سوی دولت در صورت تصمیم یک بازیگر بین المللی برای ورود به بازار تنها بخشی از تردیدهای سرمایه گذاران است.

 

دیتا سنتر ابری خصوصی در ایران چگونه راه اندازی شد؟

سال گذشته، ایران اولین مرکز داده ابری خصوصی خود را با کمک دولت راه اندازی کرد. این دیتا سنتر توسط شرکت Afranet ساخته شده است که 3 سال به طول انجامیده است. مرکز داده 2 مگاواتی Afranet در زمینی به مساحت 15000 متر مربع ساخته شده است که شامل اتاق های سرور و تجهیزات زیرساخت فناوری اطلاعات با ظرفیت 1000 سرور ابری و فضای ذخیره سازی 6 پتابایتی است.

این مرکز داده در حال حاضر توسط برخی از شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک و پلتفرم های آنلاین در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. سال گذشته سرورهای Afranet برای چند ساعت خاموش شد که باعث از کار افتادن بسیاری از استارت آپ های ایرانی شد.

گزارش جدیدی از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده است که در آن به بررسی وضعیت مراکز داده ایران از نظر کیفیت و هزینه در مقایسه با سایر کشورها پرداخته شده است.

 

دیتا سنتر‌های فعال در ایران

برخی از کسب و کارهای آنلاین ایرانی از استفاده از این مراکز داده محلی وحشت دارند، اما از آنجایی که بازار فاقد رقبای کافی است، این کسب و کارها چاره دیگری ندارند. مراکز داده بزرگ کنونی در ایران متعلق به افرانت، پارس آنلاین و آسیا تک هستند. سایر ارائه دهندگان عبارتند از تبیان، آوا برید، راوند تازه، فن آوا، شاتل، هاست ایران و جایگاه، سپنتا و ندا رایانه.

 

دیتا سنتر بخش اساسی زیرساخت مورد نیاز در اکوسیستم برای میزبانی و ارائه خدمات و محصولات آنلاین هستند. به منظور افزایش حجم محتوای محلی و کاهش هزینه ها در بلندمدت، دولت باید مشوق های بیشتری را برای شرکت های خصوصی فناوری اطلاعات به منظور سرمایه گذاری در این بخش فراهم کند.

 

بهترین دیتاسنتر‌های جهان

8 شرکت برتر مرکز داده در جهان عبارتند از:

ارتباطات NTT

Telehouse/KDDI

کورزیت

Verizon

Cyxtera Technologies

Unicom چین

خدمات وب آمازون

 

بزرگترین دیتاسنتر‌های جهان

ایالات متحده آمریکا دارای بیشترین دیتا سنتر در جهان است، این کشور در مجموع دارای 2670 مرکز داده است. 153 مرکز داده در دالاس و 147 مرکز در لس آنجلس و منطقه خلیج واقع شده اند. در تمام 50 ایالت ایالات متحده مراکز داده در 1826 منطقه مختلف وجود دارد. بعد از آن چین بزرگترین دیتا سنتر در جهان است.

 

 

 

طراحی سایت در کرج انواع سایت در کرج سایت لوکس در کرج سایت ارزان در کرج امین فرهادی 1 min قیمت طراحی سایت در کرج 1401 منصفانه ترین قیمت 3

قیمت طراحی سایت در کرج 1401 منصفانه ترین قیمت

قیمت طراحی سایت در کرج 1401 با پشتیبانی و سئو و محتوا اولیه

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج فروشگاه اینترنتی شرکتی کرج

 

مشاهده نمونه طراحی سایت در کرج در اینستاگرام

برای رزرو زمان مشاوره برای گسترش کسب و کار کلیک کنید

 

طراحی سایت در کرج انواع سایت در کرج سایت لوکس در کرج سایت ارزان در کرج امین فرهادی 1 min جشنواره تابستانی طراحی سایت 7

جشنواره تابستانی طراحی سایت

جشنواره تابستانی طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی

 

قرعه کشی اول مرداد

نفر اول

یک میلیون تومان نقد

نفر دوم

ویدیو تبلیغ با استراتژی

تضمین منصفانه ترین قیمت

09212766087

 

 

 

https://aparat.com/v/e7tQH

 

جشنواره تابستانی طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی با هدف تسهیل در فرایند فروش اینترنتی کسب و کار های اینترنتی برقرار شده.

نحوه ثبت سفارش حتما از طریق واتساپ برای هماهنگی

 

 

با ما با کیفیت عالی و منصفانه ترین قیمت ها کسب و کار خود را شروع و گسترش دهید.

 

برندینگ

برندینگ و تاثیر آن در کسب و کار شما در سال 1401

برند سازی یا برندینگ

امروزه برندینگ بسیار رواج پیدا کرده است به طوری که فروشگاه های مواد غذایی و حتی فلافل فروشی ها هم به فکر برندیگ خود هستند. تیم فنی امین فرهادی در زمینه برندینگ کسب و کار شما همواره همراه شماست تا راه پیشرفت شما را تسهیل کند.

امروزه با گسترش جامعه و به روز شدن بسیاری مسائل و ترافیک ذهنی مردم دوست دارند، کارهای خود را به ساده ترین شکل ممکن به انجام برسانند. آیا درآوردن گوشی از جیب مشتری سختتر از عبور و مرور از خیابان های شلوغ شهر است؟ شبکه های اجتماعی، وب سایت، اپلیکشن های تلفن همراه همه و همه در تسهیل کار های روزانه مردم نقش پیدا کرده اند.

برندینگ

برندینگ | امین فرهادی

تاثیر برندیگ در کسب و کار شما

تیم امین فرهادی با در دست داشتن تیم فنی قوی در طراحی سایت، تولید محتوا و سئو تخصصی، ساخت اپلیکشن تلفن همراه و پشتیبانی از شبکه های اجتماعی شما و همراهی با کارآفرینان موفق ایرانی در حوزه برندینگ در طراحی لوگو و نام مناسب و رنگ و هر چیزی که باعث درخشیدن شما می شود، توانسته سابقه خوب را در کسب و کار های امروزی به دست بیاورد.

برندینگ

برندینگ | امین فرهادی

گاهی ابزار هایی در برندینگ اشتباه انتخاب می شوند و فقط سرمایه گذار را به دردسر می اندازد. البته هر تبلیغی حتما بازخوردی خواهد داشت. ولی با شناسایی بازار هدف به راحتی می توان تبلیغات در برندیگ را هدف گذاری کرد. برای تیم امین فرهادی موفقیت برند شما همانند موفقیت برند خودشان حائز اهمیت است به شکلی که پیروزی شما برای امین فرهادی بسیار پسندیده است.

 

مفهوم برند سازی از نظرعلمی و اجرایی چه تفاوت های دارند؟

برندینگ بیشتر بر پایه دادن اطلاعات و معرفی با برنامه ترویجی و تبلیغاتی به ثمر می نشیند. طراحی هویت برند بخش اساسی این فرایند محسوب می شود. تمام چیزی‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما، شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس و درک کند، شامل این مجموعه فعالیت هاست.

ساخت لوگو و انتخاب رنگ از اجزای کوچک برندینگ هستند. برندسازی یا beranding به شما کمک می کند تا با علم به این که چگونه مشتری به یاد شما می افتد و چه چیزی شما را برای مشتری متمایز می کند، در آن سمت تبلیغ کنید و از تبلیغات خود حداکثر درامد را کسب کنید.

برندینگ

برندینگ | امین فرهادی

داشتن وب سایت و طراحی وب سایتی که به کار مردم بیاید بسیار کاری جالب در برندینگ است. امروزه کودکان هم دوست دارند، ابزار های خود را با اینترنت خریداری کنند و یا بزرگ تر ها حتی خودرو را از سایت خریداری می کنند. شما می توانید با رنگ یا حتی کارت ویزیت خود تک شوید.
روابط عمومی خود را بالا ببرید و از هیچ رابطه ای به طور کامل دست نکشید شاید یک سلام ساده بتواند آغازگر خیلی معامله ها شود.

در انتخاب کسی که برای همراهی انتخاب می کنید می توانید از رده های اقتصادی و سنی بازار هدفتان برای ایجاد رابطه سودمند استفاده کنید. شعار مناسبی داشته باشید. شعار شما همانند پرچم مالکیت برند شماست. شعار باید ساده و با هارمونی زبان شناسی باشد. باید بتواند هم شما را معرفی کند و هم راجب محصول و یا خدمات شما باشد. برای مثال موکت ظریف مصور، حاصل فن و هنر شعار جالب و جذابی برای نسل های دهه 60 بود و تقریبا هر که موکتی دیده میشد، به یاد تبلیغ موکت ظریف مصور می افتاد.

برندینگ

برندینگ | امین فرهادی

از عوامل دیگر برندینگ در کسب و کار های فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی بسته بندی محصولات است. گاهی داشتن بسته های ارسالی با دوام و زیبا برای مشتری بسیار جذاب می باشد. بسته بندی با نام و لوگو خاص، خرید مشتری شما را خاص می کند. اگر شما همانند دیگران به بسته بندی محصولات خود بپردازید هیچ وقت در ذهن مشتری باقی نخواهید ماند. با تیم امین فرهادی همراه شوید تا با موثرترین تبلیغات، سرعت برندیگ خود را بالا ببرید.

تبلیغاتی سایت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط بانکی سال 1400 18

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط بانکی سال 1400

شرایط کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط چطوری

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط عالیه چون امروزه کسب و کارهای بسیار زیادی پا به عرصه حضور گذاشته اند و تمامی آن ها به دنبال این هستند تا بتوانند در زمینه کاری خود به موفقیت دست پیدا کنند. یکی از راه هایی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند، استفاده از کمپین اینستاگرام است. برای مشاوره کمیپن تبلیغاتی اینستاگرام اقساط با مشاوره افزایش فروش کلیک کنید.

ولی مشکلی که وجود دارد این بوده که برخی اوقات این کمپین ها نیازمند هزینه بالایی هستند که پرداخت آن ها به صورت کامل امکان پذیر نیست؛ در این شرایط ایده آل ترین گزینه استفاده از کمپین اینستاگرام اقساط است. در ادامه به بررسی کامل تری از این موضوع خواهیم پرداخت و مزیت های اجرای کمپین های اینستاگرامی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

مزیت هایی که کمپین اینستاگرام اقساط دارد

برای اینکه کسب و کار خودتان را تبدیل به یک برند کنید، استفاده از کمپین های اینستاگرامی می تواند گزینه ایده آلی به حساب آید. این کمپین ها همراه با مزیت های بسیار گسترده هستند که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • هدف گذاری پیشرفته را خواهید داشت

اولین مزیتی که این کمپین ها می توانند برای شما به همراه داشته باشند، یک هدف گذاری پیشرفته است. داشتن هدف می تواند کلید اصلی برای باز کردن صندوق های موفقیت باشد. پس اگر برای معرفی کسب و کار خود از کمپین های اینستاگرامی بهره ببرید، می توانید شاهد به وجود آمدن یک هدف گذاری پیشرفته در طول مسیر کار خود باشید.

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این کمپین های تبلیغاتی شما را به یک هدف گذاری پیشرفته می رسانند. این کمپین ها فرصتی برای شما خواهند بود تا مخاطب فعال و مناسب خودتان را شناسایی کنید و با کمک تکنیک های مختلف آن ها را به سمت خودتان سوق دهید. در واقع این کمپین طراحی می شوند تا شما بتوانید مشتریان خود را بر اساس معیارهای زیر مورد هدف قرار دهید:

  • مکان
  • علایق
  • اطلاعات جمعیتی
  • رفتارها
  • و…

همچنین اگر بودجه کافی برای پرداخت تمامی مبلغ ندارید، می توانید از پیشنهاد ویژه کمپین اینستاگرام اقساط استقبال کنید. از این کمپین ها می توانیم به عنوان یک ابزار عالی یاد کنیم که شما را به فروش بیشتر و باکیفیت تر می رسانند.

  • هویت تجاری خودتان را تقویت می کنید

یکی دیگر از مزیت های کمپین های اینستاگرامی تقویت کردن هویت تجاری است. مخاطب شما می تواند به درک و شناخت بهترین از برند شما دست پیدا کند.برای اینکه افراد را از برند خود آگاه کنید، نیاز است تا تبلیغ خوب و موثری را داشته باشید؛ چیزی که بتواند توجه مخاطب را به سمت شما به صورت کامل جذب کند.

هر چه تعداد بیشتری از افراد برند شما را بشناسند، به مرور اعتبار شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و از این طریق می توانید به یکی از بزرگ ترین اهداف خود یعنی جلب رضایت مشتری دست پیدا کنید.

دنبال کردن یک حساب تجاری در اینستاگرام بین 80 درصد از کاربران عمومیت پیدا کرده است. شما باید بتوانید برای کمپین خود یک محتوای بسیار چشم نواز و جذابی را تولید کنید؛ محتوایی که مخاطب جز دنبال کردن آن کار دیگری را نتواند انجام دهد.

استفاده از کمپین اینستاگرام اقساط می تواند شما را به این هدف ویژه یعنی تقویت هویت تجاری، نزدیک و نزدیک تر کند؛ پس حتما تمامی حواس خود را به کار بگیرید و در رابطه با این موضوع هیچ اشتباهی را تکرار نکنید.

 

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

  • رضایت مشتری را به دست خواهید آورد

مزیت هایی که کمپین های اینستاگرامی با خود به همراه دارند، تنها به همین موارد ختم نمی شوند و می توانید شاهد گستردگی های بسیار بیشتری نیز باشید. کسب رضایت مشتری یکی از اهدافی است که هر برند و کسب و کاری به فکر به دست آوردن است؛ کمپین هایی که در اینستاگرام برگزار می شوند، هر چند یک قدم، شما را به این هدف نزدیک می کنند. مشتریان و کاربران به دنبال این هستند تا به نحوی احساسات خودشان را تخلیه کنند. رسانه  های اجتماعی این فرصت را در اختیار این دسته از افراد قرار خواهد داد. پس اگر برای تبلیغ محصولات خود به دنبال یک ابزار عالی هستید، هیچ چیز مانند اینستاگرام در حال حاضر نمی تواند جوابگو باشد. زمانی که بازخورد واقعی مشتری را نسبت به محصولات خود دریافت کنید، از نقاط قوت خود آگاهی پیدا کردید و با شناخت نقاط ضعف می توانید در پی حل و جبران آن ها باشید.

بودجه مورد نیاز برای کمپین اینستاگرامی اقساط چقدر است؟

در راه اندازی یک کمپین یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد، هزینه مورد نیاز است. این اصلا مهم نیست که شما چه مقدار بودجه برای راه اندازی کمپین خود کنار گذاشته اید، تنها چیزی که اهمیت دارد این بوده که چگونه این بودجه را خرج خواهید کرد. تیم مدیریتی شما باید بر اساس یک برنامه درست تصمیم خود را برای بودجه بگیرد و میزان خرجی که هر بخش دارد را یادداشت کند.

حداقل هزینه ای که تیم ما برای راه اندازی یک کمپین مناسب اینستاگرام در نظر گرفته است 20 میلیون تومان بوده و حداکثر هزینه ها نیز از محدوده 100 میلیون تومان عبور نخواهد کرد. شاید در نگاه اول این مبالغ سنگین به نظر بیاید ولی اگر طبق اصول بودجه بندی انجام شود و کمپین نیز به خوبی مدیریت شود، در آن صورت می توانید شاهد موفقیت و هویت بخشیدن به برند خود باشید.

خبر خوبی که می توانیم به شما بدهیم این بوده که راه اندازی کمپین اینستاگرام اقساط امکان پذیر است. یعنی شما می توانید در چندین قسط هزینه های مربوطه را پرداخت کنید. با این کار فشار زیادی را نیز متحمل نخواهید شد و می توانید طبق یک برنامه هزینه کمپین خود را به صورت کامل پرداخت کنید.

یک مزیت دیگری که می توانید از آن بهره مند شوید این بوده که چند نفر به صورت مشترک می توانند در این طرح شرکت داشته باشند؛ این راه باعث خواهد شد تا چندین برند و یا مجموعه توسط یک کمپین به موفقیت دست یافته و جاده موفقیت آن ها نیز همراه با هزینه ها و بودجه های معقول طی شود.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

آیا تبلیغات فقط در اینستاگرام انجام خواهد شد؟

هر چند اسم کمپین، کمپین اینستاگرام بوده ولی تبلیغ ها تنها به این رسانه اجتماعی محدود نشده و از روش های گسترده تری بهره گرفته خواهد شد. استفاده از سایت برای تبلیغات نمونه ای از این موارد به شمار می آید. امروزه سایت هایی وجود دارند که ماهانه چندین هزار تا چندین میلیون بازدید دارند؛ از این رو این سایت ها فرصت مناسبی برای افرادی خواهد بود که قصد دارند کمپین های خود را برای برندسازی و دلایل دیگر راه اندازی کنند.

یکی دیگر از روش هایی که در موفقیت کمپین شما تاثیرگذار خواهد بود، ایمیل مارکتینگ است. روزانه میلیاردها ایمیل فرستاده می شوند و همین برآورد آمار کافی است تا شما به قدرت آن در بین تمامی راه های ارتباطی اینترنتی پی ببرید. کمپین ایمیل مارکتینگ در کنار کمپین اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید و سازنده باشد. همچنین ایمیل مارکتینگ اقساط نیز برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

از آنجایی که نقش ایمیل مارکتینگ بسیار پررنگ بوده در ادامه قصد داریم یک سری از اطلاعات را در رابطه با آن در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟

یکی از سودآورترین روش های بازاریابی که می توانید از آن استفاده کنید، ایمیل مارکتینگ و به عبارتی بازاریابی ایمیلی است. اگر چندین استراتژی برای بازاریابی دیجیتال خود دارید، قطعا ستون آن را باید ایمیل شکل دهد. در صورتی که این به این موضوع توجهی نداشته باشید، یعنی شما بزرگترین شانس خود را برای درآمدزایی از دست داده اید.

یکی از وسیع ترین رشته هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، ایمیل بوده و در صورتی که با استراتژی های مربوطه آشنا نباشید، در وسعت آن گم خواهید شد. در ادامه مهم ترین استراتژی های ایمیل مارکتینگ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا در کنار کمپین اینستاگرام اقساط بتوانید از آن بهره ببرید:

 

  • حتما یک لیست هدفمند از ایمیل ها داشته باشید

غالبا افرادی در این زمینه به موفقیت می رسند که بتوانند یک لیست هدفمند از ایمیل ها را در اختیار خود قرار دهند. این لیست اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار داده و شما با کمک آن می توانید به این موضوع پی ببرید که کاربران بیشتر به چه نوع محصولاتی علاقه نشان می دهند.

بهترین راهی که با کمک آن می توانید به همچین لیستی دسترسی داشته باشید، ترغیب کردن کاربران به ثبت نام در سایت شما است. روند ثبت نام باید تا جایی که می شود، آسان باشد؛ چرا که کاربران حوصله پیچیدگی را ندارند و سریعا سایت را ترک می کنند.

 

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

  • مشتریان خود را دسته بندی کنید

استراتژی دیگری که می توانیم برای شما نام ببریم این بوده که اقدام به دسته بندی مشتریان خود کنید. اگر ایمیل های مرتبط را بر اساس سلیقه و… به مخاطبان خود ارسال کنید، در آن صورت فرصت درآمدزایی را برای خود ایجاد می کنید و این نشان دهنده نزدیک شدن به موفقیت است.

دسته بندی مخاطبان می تواند بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، وضعیت بازار و داده های مشتری باشید. در صورتی که هر کدام از این متغیرها را مورد توجه خود قرار دهید، می توانید یک کمپین را به خوبی راه اندازی و مدیریت کنید.

 

دیگر استراتژی هایی که در بحث کمپین ایمیل مارکتینگ اهمیت دارد، شامل گزینه های زیر می شوند:

  • توجه زیادی را بر روی موضوع ایمیل و همچنین متن پیش نمایش آن داشته باشید
  • به طراحی ساختار کمپین خود توجه داشته باشید و سعی کنید ساده ترین ها را انتخاب کنید تا خواندن آسان باشد
  • تمرکز کردن بر روی طراحی ایمیل را فراموش نکنید
  • دست به مفهومی کردن دکمه های فراخوان بزنید
  • ایمیل هایی که بهینه سازی شده اند را حتما به موبایل ارسال کنید
  • تست کردن را فراموش نکنید و در این راه به مواردی همچون فرستنده، موضوع ایمیل، متن پیش نمایش، متن ایمیل و فراخوان توجه داشته باشید؛ در واقع شما یک بار دیگر استراتژی ها را مرور می کنید

پس کمپین اینستاگرام اقساط در کنار کمپین ایمیل مارکتینگ می تواند شما را به موفقیت زیادی برساند. هویت سازی برند آرزوی هر کسب و کار و تجارتی است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد نسبت به راه اندازی بهترین کمپین اقدامات لازم را انجام دهید.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام و سایت

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام اقساط | مشاوره کمیپن تبلیغات اینستاگرامی اقساطی بانکی امین فرهادی

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کمپین اینستاگرام اقساط آشنا سازیم. در ابتدای مطلب به بررسی مزیت هایی پرداختیم که راه اندازی یک کمپین می تواند برای شما به همراه داشته باشد. همچنین در ادامه به بررسی بودجه ای پرداختیم که برای پیش بردن کارهای خود به آن نیاز دارید.

نکته قابل توجهی که می توانیم با شما به اشتراک بگذاریم این بوده که شما در صورت نیاز می توانید هزینه کمپین خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید. و یا با چندین نفر در این طرح مشارکت داشته باشید؛ با این کار می توانید بخشی از فشارها و نگرانی هایی که در وجود شما رشد داده شده اند را کاهش دهید.