خدمات ما

برای افزایش فروش اینترنتی

راهکار افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اینترنتی از جمله درخواست ها و خواسته های افرادی است که به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند. برای افزایش فروش و جذب مشتری راهکارهای متعددی وجود دارند که استفاده از آن ها می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.

استفاده از ایده های ناب فروش اینترنتی باعث خواهد شد که فروشگاه شما آینده درخشانی را داشته باشد. به خاطر اهمیتی که این موضوع با خود به همراه دارد، قصد داریم تا در ادامه مطلب به بررسی ترفندها و راهکارهای موجود بپردازیم؛ پس تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

صادقانه رفتار کردن؛ اولین اصل در افزایش فروش اینترنتی

رفتار صادقانه بر هر چیزی می تواند تاثیر خود را بگذارد و فروش اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته خیلی از افراد این ترفند را خنده دار و گاها مضحک می دانند ولی عدم صداقت تنها می تواند یک بار برای شما مشتری به همراه داشته باشد؛ اگر قصد دارید مشتریان شما دائمی و البته روز به روز در حال افزایش باشند، همواره از رفتار صادقانه به عنوان یک اصل اساسی یاد کنید.

زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس می کنید، در ابتدا هزینه زیادی را به منظور خرید محصولات مورد نظر خود کنار می گذارید. پس باید به دنبال روشی باشید تا در ابتدا هزینه های خرج شده را تامین کنید و سپس به آن سودی که در سر دارید، دست پیدا کنید.

اگر از همان ابتدا در کارهای شما صداقت دیده شود، می توانید اعتبار زیادی را برای برند و تجارت خود به دست آورید و از این طریق تبدیل به یکی از برترین ها در حوزه مربوطه خود شوید. طی کردن راه صد ساله در یک شب ممکن نیست.

گاهی اوقات بلندپروازی با جهالت اشتباه گرفته می شود؛ بلند پروازی زیاد می تواند باعث سقوط شما شود. از اغراق کردن بی مورد دوری کنید.

اگر نمی توانید در کاری موفق شوید و یا از عهده انجام آن خارج هستید، هرگز آن را قبول نکنید؛ چرا که این امر نیز به دور از هر گونه درستی و راستی است. پس تحت هیچگونه شرایطی نقش بازی نکنید. گاهی اوقات افراد آنقدر در نقش خود غرق می شوند که فراموش می کنند خود واقعی آن ها کیست. زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی را تاسیس می کنید، قصد دارید تا در آن به موفقیت برسید. پس برای محکم کردن گام های خود، صادقانه استارت کار خود را بزنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

صفحه اصلی خود را ساده نگه دارید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار ندهید

این پیشنهادی که می خواهیم به شما بدهیم، شاید در ابتدا شما را متعجب و شگفت زده کند؛ در حالی که نظر کارشناسان است و تا به حال توانسته تاثیرات بسیار زیادی را بر روی افزایش فروش اینترنتی بگذارد.

بسیاری از افراد تصور می کنند هر چقدر که محصولات بیشتری را در صفحه اصلی فروشگاه خود قرار دهند، به همان اندازه نیز می توانند به فروش بیشتری دست پیدا کنند؛ در حالی که این اشتباه ترین کار ممکن برای فروشگاه های اینترنتی خواهد بود.

یک کارآفرین موفق پیشنهاد می دهد که محصولات کمتری را ارائه دهید و بیشتر بر روی یک یا دو موضوع تمرکز خود را بگذارید.

زمانی که تمرکز شما بر روی موضوعات محدودی است، می توانید فروش کلی را افزایش دهید و از این طریق نیز به تمامی سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید.

یکی از بارزترین مثال هایی که می توانیم با شما به اشتراک بگذاریم، صفحه اصلی سایت Electronic Arts است. اگر چه این کمپانی هزاران بازی را ارائه می دهد اما تنها می توانید چند عنوان محدود را در صفحه اصلی پیدا کنید.

این عناوین نیز جدیدترین محصولات هستند. پس به منظور افزایش فروش اینترنتی حتما به این اصل مهم توجه داشته باشید و کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

برای افزایش فروش اینترنتی ویدیوهایی را در صفحه اصلی قرار دهید

از دیگر راهکارهای ویژه ای که می توانیم به منظور افزایش فروش آنلاین ارائه دهیم، قرار دادن ویدیوهای مختلف در صفحه اصلی است. بر اساس نظر کارشناسان استفاده از ویدیو در صفحه اصلی سایت، می تواند فروش اینترنتی را تا 86 درصد افزایش دهد.

به طور کلی مغز انسان ها این توانایی را دارد تا اطلاعات بصری را 60 هزار بار سریع تر از یک متن پردازش کند.

این بدان معناست که هر کاربری که از سایت شما بازدید می کند، با تماشای یک ویدیو می تواند اطلاعات گسترده تری را کسب کند و به صورت کامل جذب فیلم شود؛ پس می توانیم اینطور بیان کنیم که یادگیری درباره محصولات و یا خدمات شود از طریق ویدیو برای بازدید کننده بسیار موثرتر از متن خواهد بود.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

راه هایی برای ضبط آدرس های ایمیل ایجاد کنید

از بازاریابی ایمیل می توانیم به عنوان یک روش کارآمد به منظور بازاریابی دیجیتالی یاد کنیم و هنوز هم به اندازه قبل تاثیرگذاری خود را حفظ کرده است. ولی آیا شما می توانید بدون هیچ آدرس ایمیلی بازاریابی خود را انجام دهید؟

قطعا همچین کاری غیر ممکن است. شما می توانید روش هایی را ایجاد کنید تا از طریق آن ها آدرس ایمیل بازدیدکنندگان را دریافت کنید و از این طریق فرصتی را ایجاد کنید تا بتوانید با ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی، بازدیدکنندگان مختلف را به وبسایت خود دعوت کنید و از این طریق فروش اینترنتی خود را افزایش دهید.

شما می توانید یک راهی را انتخاب کنید که نه برای شما و نه برای کاربر هزینه ای را به همراه نداشته باشد.

به عنوان مثال می توانید برخی اطلاعات مانند نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل را از فرد دریافت کرده و در قبال آن اطلاعات مفید و یا بررسی کامل از سایت را از در اختیار او قرار دهید. با این روش می توانید بازاریابی ایمیلی خود را آغاز کنید و به هدف خود یعنی افزایش فروش اینترنتی دست پیدا کنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

به مشتریان خود مشاوره و پشتیبان آنلاین ارائه دهید

سوالاتی که برای بازدید کننده به وجود می آیند، بسیار گسترده هستند؛ در این شرایط استفاده از مشاوره و پشتیبان آنلاین می تواند یک راه حل ویژه برای پاسخ به سوالات آن ها باشید.

شما می توانید از طریق چت آنلاین، ایمیل، تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی و… به مشتریان و کاربران ارتباط برقرار کرده و به تمامی سوالات آن ها پاسخ دهید. مشاوره و پشتیبان آنلاین همراه با خود اعتماد مشتریان را نیز به همراه داشت و از این طریق تبدیل به مشتریان دائمیان شما می شوند.

زمانی که شما فروش آنلاین خود را آغاز می کنید، بدان معناست که جامعه هدف شما نیز گسترش پیدا می کند و از شهرهای مختلف با افراد دیگر ارتباط برقرار خواهید کرد.

پس راه اندازی کانال های آنلاین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با مشتریان خود تعامل داشته باشید و از این طریق برندسازی تجارت خود را نیز آغاز کنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

برای سفارش های تعداد بالا اشانتیون در نظر بگیرید

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، راهکارهایی که باعث افزایش فروش اینترنتی می شوند، بسیار گسترده هستند و شما باید از تمامی آن ها استفاده کرده و بهترین فرصت ها را برای خودتان ایجاد کنید.

از جمله موثرترین راه هایی که می توانید بدین منظور در پیش بگیرید، اختصاص دادن جایزه و یا پاداش به مشتریان است.

به عنوان مثال می توانید به ازای هر سه خرید، یک اشانتیون برای آن ها در نظر بگیرید. به طور کلی اشانتیون و جایزه می توانند تاثیر ویژه خود را بگذارند و از این طریق مشتریان شما را افزایش دهند.

همچنین اگر کیفیت محصولات ارائه شده بالا باشد، بدون شک می توانید آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

از نظرات مشتریان راضی استفاده کنید

بسیاری از افراد برای خرید و ورود به سایت شما چندان اعتماد ندارند. شما باید با کارهایی اعتماد آن ها را نسبت به خودتان جلب کنید. برای این امر نیز راهکارهای متعددی وجود دارند. شما می توانید از ویدیوها و صداهایی که توسط مشتریان شما ضبط شده اند استفاده کنید.

با قرار دادن این صداها و ویدیوها در داخل سایت خود می توانید تا حدودی نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید؛ البته باز هم تکرار می کنیم که برای جلب رضایت اصلی ترین اساسی که باید در نظر بگیرید، صداقت و درستکاری است که در مطالب بالا به صورت کامل به بررسی آن بپرداخته بودیم.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

مسابقات آنلاین برگزار کنید

تجربه ثابت کرده است که افراد به بازی کردن و دریافت جایزه اهمیت زیادی می دهند؛ به همین دلیل شما نیز به منظور افزایش فروش اینترنتی می توانید از طریق این راه ها وارد عمل شوید. برگزاری مسابقه مستلزم ارتباط گیری در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است.

اگر بتوانید فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهید و دنبال کننده های زیادی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دست آورید، برگزار کردن مسابقه برای شما راحت خواهد بود. پس برای افزایش دادن فروش آنلاین و اینترنتی خود از طراحی انواع مسابقات آنلاین غافل نشوید و از آن ها به عنوان یک برگ برنده استفاده کنید.

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

ترفند افزایش فروش اینترنتی راهکار بازاریابی اینترنتی

نماد سایت های اینترنتی را نشان دهید

همواره خرید آنلاین برای افراد ترس های زیادی را به همراه داشته است؛ چرا که نمی توانند آنطور که باید به فعالیت های سایت مورد نظر خود اعتماد کنند. پس شما اگر به دنبال افزایش فروش اینترنتی خود هستید، در ابتدا نیاز به جلب اعتماد افراد خواهید داشت که در این مطلب یکی از راهکارهای مفید را به شما ارائه دادیم.

راه های مختلف دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها نهایت بهره و استفاده را ببرید. نشان دادن نماد سایت های اینترنتی از بهترین راهکارهایی به شمار می رود که می توانید از آن استقبال کنید.

در واقع به نمایش گذاشتن آیکون های نماد اعتماد برای افزایش فروش اینترنتی این اطمینان خاطر را تا حدودی در دل مخاطب ایجاد خواهد کرد که سایت قابل اعتماد است و می تواند خرید خود را از آن به انجام برساند. سرقت اطلاعات شخصی چیزی است که امروزه بسیار شاهد آن هستیم؛ خریداران فروشگاه های اینترنتی نیز همواره با این ترس رو به جلو می روند. شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی باید بتوانید این نمادها را به خوبی به نمایش در آورید.

استفاده از روش های امنیتی متعدد برای شما هزینه هایی نیز به همراه خواهد داشت ولی با امید به اینکه این کار باعث افزایش فروش اینترنتی شما خواهد شد، می تواند دلگرم کننده باشد.

هر چقدر روش های امنیتی سایت شما بیشتر باشد، به همان اندازه نیز می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید.

نماد اعتماد برای افزایش فروش اینترنتی

نماد اعتماد برای افزایش فروش اینترنتی

برای افزایش فروش اینترنتی یک سایت تعاملی را طراحی کنید

از دیگر مواردی که می تواند در این زمینه کمک کننده باشد، طراحی یک سایت به صورت تعاملی است. شاید با معنای دقیق این جمله آشنا نباشید.

نزدیک به 60 درصد از افراد به منظور سرچ کردن یک محصول یا خدمات به خصوص از گوشی همراه بهره می برند. یعنی استفاده از سایت تعاملی می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی چگونگی ارتباط افراد با سایت شما داشته باشد.

بنابراین می توانیم اینطور بیان کنیم که در صورتی که یک سازمان و یا شرکت خاص از سایت تعاملی بهره نبرد، نمی تواند آنطور که باید به فکر فروش آنلاین محصولات خود باشند و روند صعودی را نیز طی نخواهند کرد. پس حتما بر روی نحوه طراحی سایت خود دقت لازم را به کار بگیرید.

استفاده از قدرت یوتیوب را فراموش نکنید

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی که می توانید از آن استفاده کنید، یوتیوب است. قدرت یوتیوب بسیار بالا بوده و همین موضوع می تواند دلیلی بر افزایش فروش آنلاین باشد. استفاده از ویدیو برای به نمایش گذاشتن یک راه بسیار ویژه و تاثیرگذار بوده و به اصطلاح ویدیو مارکتینگ نامیده می شود.

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث خواهند شد شما به فکر تهیه یک ویدیو تبلیغاتی و به اشتراک گذاشتن آن در محیط یوتیوب باشید که از جمله آن ها می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم:

  • ویدیوهایی که در داخل یوتیوب آپلود می شوند، به راحتی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار دیگر همچون فیسبوک و توییتر به اشتراک گذاشته شده و مشاهده می شوند.

  • می توانید برند و تنوع محصولات را به هر قشری نشان دهید؛ برخی از افراد شاید از حضور شما کاملا بی خبر بوده باشند ولی با مشاهده ویدیو تبلیغاتی شما به فکر خرید و استفاده از خدمات شما بیفتند. پس حتما به این موضوع مهم نهایت توجه را داشته باشید.

  • شما می توانیم ویدیویی که درست کرده اید را در توضیحات محصول در سایت نیز قرار دهید و از قوه بصری افراد به منظور جلب مشتری استفاده کنید.

به طور کلی از آنجایی که امروزه افرادی زیادی تمایل به استفاده یوتیوب دارند، می توانید از این فرصت استفاده کنید و با بارگذاری و آپلود انواع ویدیوها، یک قدم به سمت افزایش فروش اینترنتی نزدیک تر شوید.

پر فروش ترین محصولات خود را نشان دهید

به نظر شما طبیعت انسان چیست؟ خواه ناخواه انسان ها دوست دارند تابع جمع باشند و به سمت چیزی حرکت کنند که بیشتر در چشم است؛ در بخش خرید محصولات نیز دقیقا به همین صورت است. یعنی شما می توانید پرفروش ترین محصولات خود را انتخاب کرده و آن ها را در صفحه اصلی سایت قرار دهید.

با این کار مشتری بیشتر به سمت کارهای شما جذب می شود و برای اینکه از باقی افراد جا نماند، سعی در تهیه و خرید آن ها خواهد گرفت. این کار می تواند سردرگمی مشتریان شما را نیز کاهش دهد و از این طریق به افزایش فروش آنلاین شما نیز کمک کند.

از راهکارهایی برای کاهش ریسک استفاده کنید

شاید خیلی از افراد با این مفهوم آشنا نباشند ولی بسیار مهم بوده و حتما باید به آن توجه ویژه ای را داشته باشید. صفحه اصلی وب سایت شما بسیار حائز اهمیت بوده و باید دارای گزینه هایی مربوط به کاهش ریسک باشد. به بیانی دیگر می توانیم اینطور بگوییم که هر وبسایت به کاهنده ریسک نیاز خواهد داشت.

حالا این عبارت چه مفهومی دارد؟ یعنی اعلان هایی را برای وبسایت خود در نظر بگیرید که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می توانند اعتراض و شکایت های مشتریان را در نظر گرفته و برای برطرف کردن آن ها اقدام کنند.

از جمله مواردی که آرامش خاطر بیشتری را به مشتریان می دهند، شامل گزینه هایی همچون تضمین بازگشت وجه نقد و پول، ارسال رایگان، امکان مرجوع کردن کالا به صورت رایگان، تحویل فوری، امنیت تراکنش های مالی و… می شوند.

البته یک نکته بسیار مهم را باید در رابطه با این موضوع با شما به اشتراک بگذاریم. بسیاری از افراد در نگاه اول به این موارد توجه نمی کنند و به مستقیما به سمت انتخاب یا خرید محصول می روند؛ به همین علت شما باید کاهنده های ریسک را در جایی قرار دهید که همواره در چشم باشند و باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شوند.

از ارائه نقد و بررسی، نظرات، امتیاز کاربران و موارد مشابه غافل نشوید

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی این بخش ها را حذف می کنند؛ شاید ذکر آن ها تاثیر چندانی در افزایش فروش اینترنتی نداشته باشد ولی قطعا حذف آن ها از بدترین ایده هایی به شمار می رود که می توانید از ان استقبال کنید.

یک مشتری به خریداران دیگر اعتماد بیشتری دارد؛ خریداران با بررسی نظرات دیگران می توانند به نقاط ضعف و یا قوت یک محصول پی ببرند. از این رو سایت شما نیز باید به گونه ای طراحی شود که در بردارنده موارد ذکر شده باشد.

شما می توانید به کاربر این اجازه را دهید که با هر بار خرید، امتیاز خود را از میزان رضایت نسبت به آن کالا به ثبت برساند. قاعدتا هر چقدر رضایت فرد از کالا زیاد باشد، خریداران دیگر نیز به راحتی می توانند به آن اعتماد کنند و خود را برای نهایی کردن خرید خود آماده کنند. پس ارائه نقد و بررسی، نظرات و امتیاز کاربران را در اولویت قرار دهید.

در مناسبت های ویژه تبلیغ کنید

اگر به دنبال افزایش فروش اینترنتی هستید، می توانید از مناسبت های مختلف استفاده کنید. این کار بسیار تاثیرگذار بوده و اگر به درستی انجام شود، بدون شک می توانید اثر فوق العاده آن را مشاهده کنید.

به عنوان مثال عید نوروز، شب یلدا  و انواع مناسب های مذهبی فرصت خوبی برای نمایش دادن محصولات شما هستند. همچنین می توانید برای این ایام تخفیفاتی را نیز در نظر بگیرید و از این طریق مشتریان بیشتری را به سمت خرید از فروشگاه خود ترغیب کنید.

گزینه های حمل و نقل خودتان را افزایش دهید

شاید باور کردن این موضوع برای شما سخت باشد ولی حمل و نقل می تواند تاثیر مستقیمی بر روی افزایش فروش اینترنتی داشته باشید؛ به همین علت شما باید به دنبال راهکارهایی باشید تا از این طریق حمل و نقل خود را بهبود ببخشید و پیشنهادات ویژه ای را به بازدید کنندگان ارائه دهید.

هیچ کس دوست ندارد هفته ها منتظر تحویل بسته پستی خود باشد. همچنین هیچ فردی دوست ندارد که از روز دقیق بسته پستی خود بی خبر باشد. تمامی این موارد باعث می شوند تا افراد به صورت تدریجی از خرید اینترنتی و آنلاین فاصله بگیرند و به سمت خرید حضوری متمایل شوند.

ولی اگر شما از استراتژی های مختلف استفاده کنید می توانید نتیجه عکسی را رقم بزنید. برای اینکه بتوانید رضایت مشتریان خود را در خصوص حمل و نقل به دست آورید، رعایت نکات زیر حیاتی و الزامی است:

  • گزینه های ارسال متنوعی برای فروشگاه خود در نظر بگیرید تا مشتری بتواند یکی از آن ها را انتخاب کند
  • این امکان را برای مشتری فراهم کنید تا محصول خود را پیگیری کند
  • در مورد هزینه های حمل و نقل اطلاعات مفیدی را ارائه دهید
  • و…

تنها همین چند مورد می تواند در افزایش فروش اینترنتی شما تاثیر بسیار ویژه ای بگذارند. پس به هیچ عنوان از آن ها غافل نشوید.

چگونه فروش اینترنتی در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

بسیاری از افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیچ های کاری دارند و از این طریق به فروش انواع محصولات می پردازند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد قرار می گیرید و قصد دارید تا فروش اینترنتی خود را افزایش دهید، باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید. این راهکارها بسیار گسترده بوده و هر کدام می توانند تاثیرات ویژه ای را بر روی کسب و کار شما بگذارند. در ادامه قصد داریم به بررسی تعدادی از این راهکارها بپردازیم.

  1. حسابتان را به حساب کسب و کار تبدیل کنید

اولین قدم برای شما در افزایش فروش آنلاین خود در اینستاگرام این بوده که حسابتان را به بیزینس اکانت تبدیل کند. این امر باعث می شود تا بتوانید راه هایی که می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید را افزایش دهید. همچنین از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا اطلاعات مختلفی همچون آدرس سایت فروشگاه، شماره تماس محل کار، آدرس ایمیل و… را به صفحه اینستاگرامتان اضافه کنید.

  1. در بخش بیوگرافی، کسب و کار را به صورت کامل شرح دهید

اینستاگرام دارای یک بخش بیوگرافی بوده که با نام BIO مشخص شده است. شما در این بخش می توانید به شرح کسب و کار خودتان بپردازید. تمامی اطلاعات و توضیحات ضروری را در این بخش قرار دهید تا کاربر با ورود به صفحه شما، بداند چه کسب و کاری را مدیریت و اداره می کنید.

  1. از راه های ساده برای فروش استفاده کنید

بسیاری از افراد به دنبال سادگی هستند. پیچیده بودن یک راه باعث می شود تا افراد از انجام آن دور شوند. اگر به دنبال افزایش فروش اینترنتی خود در اینستاگرام هستید، حتما ساده ترین ترین راه ها را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال تا جایی که می توانید مشتریان را به سمت دایرکت خود سوق دهید. گذاشتن یک لینک از وبسایت نیز می تواند کمک کننده باشد. همچنین حتما قیمت هر کدام از محصولات را ذکر کنید. کمتر فردی را می توانید پیدا کنید که برای پرسیدن قیمت پیام دهد. تمامی این موارد باعث خواهد شد تا بتوانید یک قدم به سمت موفقیت در اینستاگرام پیش بروید.

  1. از عکس های جذاب برای اینستاگرام خود استفاده کنید

از جمله مواردی که می توانند در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشند، استفاده از عکس های جذاب است. حتما برای گرفتن عکس از محصولات خود وقت کافی بگذارید. المنت های مختلفی در یک عکس با کیفیت تاثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توانیم به نور مناسب، پس زمینه عالی و… اشاره داشته باشیم. پس اگر خودتان هنر عکاسی ندارید، از افراد دیگر در این زمینه کمک بگیرید.

  1. از خصوصی کردن پیج کاری خود دوری کنید

پیچ کاری خصوصی برای شما مشتری به همراه نخواهد داشت، بلکه تنها باعث می شود تا افراد کمی به پیچ شما رجوع کنند. اگر به محصولات خود اعتماد کافی را داشته باشید، می توانید پیج  خود را باز بگذارید تا مشتریان تنها با دیدن عکس ها و البته قیمت های مناسب، به سمت خرید ترغیب شوند.

5 نکته ذکر شده بسیار پراهمیت هستند و می توانند به شما کمک کنند تا فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و تبدیل به یک کارآفرین موفق در حوزه کاری خود شوید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا در رابطه با افزایش فروش اینترنتی نکات ویژه ای را در اختیار شما بگذاریم. هر کدام از این نکات بسیار ویژه هستند و می توانند به نحوی برای فروشگاه اینترنتی شما مفید باشند. همچنین در ادامه مطلب نیز به بیان راهکارهایی پرداختیم که منجر به فروش اینترنتی بالا در اینستاگرام می شوند. پس اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید و به تازگی آن را راه اندازی کرده اید، به نکات و ترفندهای ذکر شده نهایت توجه را داشته باشید.